כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
גיוס לכולם

הכירו את "דינר": פלטפורמת גיוס המונים חדשה במגזר החרדי

יש לכם רעיון חדשני שאתם רוצים לפתח? ספר מיוחד שאתם רוצים להוציא? פרויקט שאתם מחפשים לו מקור מימון? הכירו את הבשורה החדשנית מבית הדסטארט - "דינר", פלטפורמה דיגיטלית המהווה בית לגיוס כספים עבור יוצרים, יזמים ומנהלי ארגונים מהמגזר החרדי

הכירו את "דינר": פלטפורמת גיוס המונים חדשה במגזר החרדי
דינר צילום: פיקסביי

הכירו את פלטפורמת גיוס הכספים החדשה מבית הדסטארט, המביאה מהפכה לעולם גיוס המימון ההמוני במגזר החרדי: "דינר".

הפלטפורמה, אשר נועדה לאפשר ליוצרים ויזמים חרדים לגייס כספים עבור יוזמות שונות, כבר החלה לגייס תומכים עבור מגוון פרויקטים ביניהם ספרה החדש של אשת התקשורת המוערכת אפרת ברזל - "סבא שלי עושה חדשות", הכנסת ספר תורה לחדרו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי זצ"ל וכן משמשת כבית לגיוס כספים עבור עמותות וארגונים כמו "משנת שמשון" המפיצים את תורתו ומשנתו של המגיד רבי שמשון פינקוס זצ"ל ועוד.

לחצו כאן למעבר לאתר 'דינר'>>>

מדובר במיזם חדשני בו הגולשים בוחרים באתר את הפרויקט שמעניין אותם מבין מבחר הפרויקטים המוצעים כמו הוצאת אלבומי מוזיקה, ספרים מכל הקטגוריות, או כל יצירה אחרת וכך הופכים להיות שותפים ויוצרים יחד מימון המוני המאפשר את קידומו של הפרויקט ואת הגשמת חלומו של יוזם המוצר. 

יח"צדינרצילום: יח"צ


הבשורה הגדולה של דינר טמונה בקונספט הייחודי, בו אתם רוכשים את המוצר או השירות אותו מציע היזם ובכך לוקחים חלק ממשי ביצירת הפרויקט עצמו. כך למשל - יזם מגדיר יעד  50,000 ש"ח עבור הוצאת אלבום מוזיקה ומציע לשותפים את האלבום בתמורה לסכום ששילמו, כאשר זה יושק בעתיד. בכך הם מאפשרים מכירה מוקדמת של המוצר אשר תסייע בצמיחת היוזמה. (סכום הכסף ייגבה מהתומכים רק כאשר היוזמה תשיג את היעד הכספי הנדרש עבור הוצאתה לאור).

האתר של דינר מביא בשורה עצומה ליזמים חרדים אשר באמצעותו יכולים להציג את הפרויקטים שלהם בפני קהל תומכים פוטנציאלי רחב יותר. שכן עד כה, מיזמים כעין אלה התקשו לגייס כספים מעבר לתמיכה מקרב הקהילה הקרובה. כמו כן, 'דינר' מעניקה למגזר החרדי פלטפורמת גיוס המונים עם פתרון הולם לבעיות סינון גלישה, ללא חשיפה לתכנים בלתי רצויים.

שם הפלטפורמה - "דינר", נגזר כמובן מאירועי הגיוס המסורתיים במגזר החרדי, כאשר מייסדי המיזם בחרו להעניק למושג זה משמעות ומעטפת טכנולוגיות חדשניות.

'דינר' מעניקה שילוב מושלם בין ערכי הנתינה והשותפות במגזר החרדי לבין הטכנולוגיה המודרנית ותאפשר קידום מהיר יותר של מיזמים חברתיים ותורניים רבים וצפויה להביא בשורה ממשית בעולמות הפיתוח והיזמות במגזר החרדי.

לחצו כאן למעבר לאתר 'דינר'>>>

דינר גיוס המונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד