כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

ה'מייבין' משתאה: תזמורתו הצעירה של יהודה גלילי

הם קמו רק לאחרונה, אך כבר מנגנים מדי ערב באירועים • הכירו את תזמורתו של יהודה גלילי, המעבד והקלידן המוכשר שחבר למתופף אנרגטי ולגיטריסט השובב, שגם נושא קולו בשירה מידי פעם, וצירף את הסאונדמן המוכשר שלמה דובוב • והקלף הסודי: אמרגן ישר דרך וצנוע

צילום ארכיון: מורן כהן
צילום ארכיון: מורן כהן

בתחילת השבוע ביקר המדור בחתונה, וההלם שקיבל גרם לו לרוץ ולהקדיש את המדור עבור מי שניגן שם.

יהודה גלילי זה שם התופעה, תזמורת המורכבת מ-3 נגנים בבסיסה, ממש להקה צעירה ורעננה, מלאי מרץ נעורים כולם, זה פשוט מדהים, האירוע שבו אתה נמצא הופך להיות הסידור האחרון שלך ליום זה כי משם לא תצא לפני הסיום ממש, מרותק וקשוב כפשוטו.

יהודה גלילי הוא בחור מוכשר וחייכן, מעבד ברמה גבוהה פרוייקטים מוקלטים שלמים עם הזמרים הגדולים של המגזר בכל הסגנונות האפשריים ועם המון חדשנות. הוא הקלידן ובעצם הראש של הלהקה הזאת, המעבד והמנהל המוזיקלי בפועל, יש שם מעבר לעיבודים המרתקים איזה שהיא קלילות לא מוכרת, הכל עם חיוך וכאילו נשלף הרגע מהשרוול, בזרימה ותוך שילוב של גאונות מוזיקלית נדירה עם רוגע בלתי נדלה, שילוב חשוב ונדיר.

המתופף הוא יוסי בר נתן, בחור אנרגטי ומלא חיים, מנגן בחסד עליון ועם רזורמה נכבד של להקות מכובדות בהן ניגן לפני שהגיע אל המנוחה והנחלה, דייקן בנגינה ומצד שני מאלתר מקצועי כשצריך,

שילוב של יכולת גבוהה עם ביצוע נכון, מיצוי מקסימלי של היכולת על הבמה, לא מסתנוור ועדיין ממשיך ללמוד יום יום ולהתאמן שעות על גבי שעות בטכניקות - הן חדשות והן כאלה שהוא כבר מכיר בע"פ. אבל מללמוד ולשנן לא מפסידים - עובדה.

הגיטריסט הוא סוגיה בפני עצמה, מאיר עוזרי הוא שילוב של הרבה הרבה דברים, לפני הכל הוא משתלב נכון בחבורה עם הנתונים הבסיסיים של השמחת חיים הצעירה ו(סוג של) שובבות חיננית, מוזיקאי בחסד שגם עשה לא קצת קילומטרז' על במות עם מוזיקאים בכירים, מעבר לנגינה המדוייקת והנכונה שלו עם הסאונדים והאפקטים היפהפיים, הוא גם משמש כזמר מלווה מידי פעם, במהלך כל האירוע הוא עם מיקרופון וכשבא לו הוא פשוט שר וזה מושלם...

לא נוכל בלי לציין את הסאונד המשובח שבו מתגאה הלהקה עם הסאונדמן המוכשר שלמה דובוב, סאונד נקי וצלול, ברמה הגבוהה ביותר בענף, גם זה אגב מגיע עם חיוך, כנראה שזה המוטו.

מדובר בלהקה יחסית חדשה בענף ומצד שני היא כבר עובדת לילה לילה, הסוד טמון באמרגן ישר דרך וירא שמים שעומד מאחורי ההצלחה הזאת ושם את כל כובד משקלו על הצלחת הלהקה, אבל על יוסי פרנקל אם נתחיל לכתוב נצטרך מדור נפרד, אז לא נרחיב כרגע, תמשיכו להצליח ולשמח.
עוזרי תזמורת מייבין ביקורת מוזיקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד