כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
84 הרוגים

דאעש נטל אחריות על הפיגוע הכפול באיראן

ארגון הטרור דאעש נטל אחריות על הפיגועים באיראן אתמול בעיר כרמאן, סמוך לקברו של קאסם סולימאני, בפיגועים נהרגו לפחות 84 בני אדם

דאעש נטל אחריות על הפיגוע הכפול באיראן
שני המחבלים צילום: סוכנות הידיעות של דאעש

סוכנויות הידיעות באיראן פרסמו תמונה של שני המחבלים שביצעו את הפיגוע אתמול בעיר כרמאן, הצילום נלקח מתוך "אעמאק" - סוכנות הידיעות של דאעש.

ארגון הטרור דאעש נטל היום אחריות על התקיפות אתמול שהביאו למותם של 84 בני אדם בעיר כרמאן באיראן, סמוך לקברו של קאסם סולימאני, הפיגועים אירעו בהפרש של 10 דקות אחד מהשני בטקס לציון ארבע שנים לחיסולו של מפקד כוח קודס על ידי ארצות הברית.

כזכור גורמים אמריקנים רשמיים הכחישו מעורבות אמריקנית ושללו מעורבות ישראלית. מת'יו מילר, דובר משרד החוץ של ארצות הברית אמר אתמול: "עוקבים מקרוב אחר הפיצוצים באיראן. מביעים אהדה לקורבנות ויקיריהם. מוקדם מדי לומר מה גרם לזה. ארה"ב לא הייתה מעורבת בכך בשום דרך. כל טענה כזו היא מגוחכת. אין לנו סיבה להאמין שישראל מעורבת בזה".

משפחתו של סולימאני גינתה את מה שכינו "מתקפת הטרור". בתו של סולימאני אמרה כי היא מקווה שמבצעי הפשע יזוהו וייענשו על מעשיהם, בנו תועד אומר ש"הפיגוע מראה כי יש פחד אפילו מפני הצליינים שפוקדים את הקבר".

 

דאעש איראן ארה"ב פיגועים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד