ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
"לא נרפה"

שר החוץ הנחה להציב את תמונות החטופים בנציגויות הישראליות בעולם

שר החוץ ישראל כ"ץ הנחה את כל הנציגויות של מדינת ישראל ברחבי העולם להציב את תמונות החטופים בשטחן - ללא יוצא מן הכלל: "לא נרפה עד שנושא החטופים יהיה בראש סדר העדיפויות של מדינות אשר מקיימות איתנו יחסי ידידות"

שר החוץ הנחה להציב את תמונות החטופים בנציגויות הישראליות בעולם
הפגנה בעד החטופים צילום: מרסלו שניידמן

שר החוץ ישראל כ"ץ ממשיך במדיניותו להציב את נושא החטופים בראש סדר העדיפויות של משרד החוץ והנחה היום (חמישי) את 108 הנציגויות של מדינת ישראל ברחבי העולם להקים מיצג ויזואלי למען החטופים וזאת על מנת להשפיע על מדינות העולם לפעול עבורם לצד מדינת ישראל.

הנחייה זו באה לצד תוכנית המגובשת בימים אלו להצבת מיצגי החטופים במוסדות נבחרים בכל המדינות בארה"ב ובמדינות בעולם, במטרה לגייס אותן לפעילות ולחץ למען שחרור החטופים.

הפעילות תתבצע על ידי נציגי משרד החוץ בעולם, בשיתוף נציגי משפחות החטופים.

שר החוץ ישראל כ"ץ אמר: "המאבק בזירה הבינלאומית למען החזרת החטופים הוא המחויבות שלנו לחטופים, למשפחותיהם ולעם ישראל כולו. זהו נושא מוסרי ואנושי ממדרגה ראשונה. אנו מצפים שגופים בינלאומיים יקדמו את הנושא של החזרת השבויים ללא אפליה ומתוך אנושיות ומוסר. לא נרפה עד שנושא החטופים יהיה בראש סדר העדיפויות של מדינות אשר מקיימות איתנו יחסי ידידות, כפי שהנושא בראש סדר העדיפויות שלי ושל משרד החוץ. מעכשיו ועד שיחזרו תמונות החטופים יוצגו בכל הנציגויות שלנו".

ישראל כץ שחרור חטופים מלחמת חרבות ברזל חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד