י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

לראשונה: ועד עובדים ברשת מעונות בית יעקב

עו"ד חרדי שהחליט כי הגיעה השעה לשפר את משכורתן ותנאי העסקתן של אלפי החרדיות העובדות ברשת המעונות של 'בית יעקב', הקים ועד • הבוקר נשלחו מכתבי הצטרפות לכל העובדות הבכירות ולהנהלת המשרד • עשרות טפסי הצטרפות התקבלו במשרדו של העו"ד, וכעת מתקיימת ישיבה בדרך להכרה כועד יציג • בפנים - טופס ההצטרפות והתקנון

לראשונה: ועד עובדים ברשת מעונות בית יעקב

תקדים בהוראה החרדית: לראשונה הולך ומוקם ועד עובדים ברשת החינוך ומעונות היום 'בית יעקב'.

לפי מידע שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' מדובר ביוזמה של עו"ד חרדי, שהחליט כי זכויותיהן של אלפי החרדיות העובדות ברשת המעונות, חייבות להיות מוגנות, ואין כמו ועד עובדים יציג בכדי להגן עליהן.

הבוקר, (חמישי) נשלחו מכתבי הצטרפות לכל הנהלת המשרד, ולעובדות הבכירות ברשת.

עד לשעה זו, התקבלו במשרדי העו"ד היוזם עשרות טפסי הצטרפות, בהם גם עובדים המשרד הראשי, מהם כאלו שאף הביעו רצון להצטרף כחברי ועד.

בשעה זו מתקיימת ישיבה אצל עורך דין לקיים הכרה מול ארגון עובדים רשמי, לקראת קבלת הכרה בפועל כועד יציג.

מרשת הגנים 'בית יעקב' סירבו להגיב לידיעה.

המכתב שנשלח לעובדים הבוקר:
עובד/ת יקר/ה שלום רב:

מכתב זה נשלח אליך באופן אישי.

אנשי בשורה אנו לאלפי העובדות הנאמנות והמסורות של רשת גני הילדים בית יעקב / פתחיה. לאחר שנים רבות של התנהלות מעל ראשן של העובדות, החלטנו לצאת במהלך היסטורי להקמת "וועד עובדים", כדי שנוכל להגן על זכויותיו הבסיסיות של כלל העובדים והעובדות ברשת.
המטרה:

וועד העובדים ייבחר בהליך דמוקרטי. לכל אחד מהעובדות מוקנית הזכות לבחור ולהיבחר (כמצורף בתקנון). וועד עובדים יקנה לכלל העובדים רשת ביטחון של זכויות העובד מול ההנהלה.


הבחירות:

הבחירות תתקיימנה במועד שתימסר לכן ואשר יפורסם באמצעי התקשורת, בפיקוח עורכי דין מהשורה הראשונה ובהתייעצות עם הסתדרות העובדים.

מועמדים:

למכתב זה מצורף "טופס התמודדות" לתפקיד חבר ועד/יו"ר. מי שחפץ להתמודד על משרה זו, ימלא את פרטיו בשאלון המצורף.

חוקיות:

תהליך הבחירות ילווה ע"י צוות משרד עורכי דין מהשורה הראשונה. צוות המשרד ילווה את הליך ההצבעה שיתנהל באופן חוקי ותקף, לפי כל התקנות.

הכרה:

בהתפרסם תוצאות הבחירות, יפעל הוועד להירשם כאיגוד עובדים בהסתדרות העובדים, וזו תיתן תוקף ליו"ר ולחברים, לפעול מול ההנהלה לפי כללי כל דין.

עובד/ת יקר:

מכתב זה נשלח בתפוצת מייל רחבה. כמו"כ יקבלו כל עובדי ועובדות רשת גני הילדים/ פתחיה מכתב זה באמצעות הדואר. באם ידוע לך על חבר לעבודה שלא קיבל מכתב זה, אנא יידעו אותנו בכתובת המייל המצורף ונדאג לשלוח את המכתב והמסמכים הנלווים בהקדם האפשרי.

התקנון




טופס ההצטרפות


ועד עובדים בית יעקב גני ילדים הסתדרות איגוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד