כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"נעצרו מספר מעורבים"

איראן קוברת את ההרוגים בפיגוע והנשיא ראיסי מאיים על ישראל

טקסי הלווייתם של 44 בני אדם שנהרגו בפיצוצים ביום רביעי בעיר כרמאן נערכו הבוקר באיראן. שר הפנים הודיע ​​כי נעצרו מספר מעורבים בפיצוצים הקטלניים שהביאו למותם של 89 איש. הנשיא איברהים ראיסי מאיים לנקום באחראיים למעשה: "המקום והזמן ייקבעו על ידי כוחותינו"

איראן קוברת את ההרוגים בפיגוע והנשיא ראיסי מאיים על ישראל
רגע הפיצוץ בעיר כרמאן צילום: צילום מסך

אחמד והידי, שר הפנים האיראני, הודיע ​​היום כי נעצרו מספר אנשים שהיו "מעורבים ומילאו תפקיד" בפיגועים בכרמאן שהביאו למותם של לפחות 89 איש.

הוא הבטיח כי בקרוב יפורסמו פרטים נוספים על המעצרים הללו על ידי סוכנויות הביטחון.

בטקס ההלוויה של קורבנות הפיגוע הכפול כינה הנשיא האיראני אברהים ראיסי את דאעש "התוכנית של אמריקה להקים ישראל אחרת" וחזר על הבטחת הנקמה ואמר: "המקום והזמן ייקבעו על ידי כוחותינו".

אתמול ראיסי האשים את ישראל במעורבות בפיגועים. ואמר בנאומו היום: "היו בטוחים שהכוח נמצא בידי כוחותינו וננקום, המקום והזמן ייקבעו על ידי כוחותינו".

הוא טען ביומרנות טענה בדיונית כי ארה"ב תכננה להקים את דאעש כישראל נוספת באזור, "אך קאסם סולימאני לא נתן לתוכנית הזו להמריא".

הנשיא האיראני אמר כי "ההתנגדות באזור תוצאה של תכנון קאסם סולימאני" ואמר: "מה שאנו עדים היום מההתנגדות הוא ההנהלה, הפעולות. ותמיכה בחאג' קאסם".

בשבוע שעבר אמר דובר משמרות המהפכה כי המניע מאחורי המתקפה של חמאס על ישראל ב-7 באוקטובר היא נקמה על הריגתו של קאסם סולימאני. טענה שנדחתה מיד על ידי חמאס.

סוכנות הידיעות של הרפובליקה האסלאמית (IRNA) פרסמה כי מספר ההרוגים בפיצוצים עלה ל-89. ההרוגים, 56 הם גברים ו-33 הם נשים. 12 מההרוגים היו אזרחים אפגנים ו-12 מתחת לגיל 15.

 

 

איראן פיגועים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד