ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

בעקבות תנופת הפיתוח: מכבי סיירו בבית שמש

חברי הנהלת מכבי הרב שמחה שטיצברג והרב חיים פרוינד ערכו סיור במרכזים הרפואיים של מכבי במרחב בית שמש

בעקבות תנופת הפיתוח: מכבי סיירו בבית שמש

חברי הנהלת מכבי הרב שמחה שטיצברג והרב חיים פרוינד וחבר מועצת מכבי הרב מנחם נייהוז, ערכו אתמול (רביעי) סיור מקיף במרכזים הרפואיים של מכבי שירותי בריאות במרחב בית שמש, כדי לעמוד מקרוב על הפעילות הרבה וההשקעה למען כלל המבוטחים בעיר ועבור המבוטחים החרדיים בפרט. מדובר בסיור ראשון במסגרת סדרת ביקורים שמתככנים חברי הנהלת מכבי לערוך במרכזים הרפואיים השונים של מכבי בריכוזים החרדיים, כשבסיור משתתף ראש מחוז ירושלים והשפלה החדש, מר גידי לשץ, שיזם את הסיור במרחב בית שמש לנוכח התנופה הרבה בפעילותו בחודשים האחרונים.

הרב שמחה שטיצברג – המכהן גם כחבר דירקטוריון אסותא וכחבר מועצת עיריית בני ברק והרב חיים פרוינד – המשמש גם כמנכ"ל ארגון החסד עזר מציון – הקדישו מזמנם כדי לעמוד מקרוב אחר החידושים האחרונים במרחב, בהם המרכז הרפואי שנחנך ברחוב חבקוק ברמת בית שמש ג' עם תחילת אכלוס השכונה וההסכמים שנחתמו עם הגופים השונים הפועלים במרחב, על מנת להעניק לכלל המבוטחים בבית שמש את מיטב השירותים הרפואיים הנדרשים.

את הסיור הובילה מנהלת המרחב הגב' סיגל גוטלר, אשר מאז כניסתה לתפקיד מובילה מהפך בכל הקשור לשירותים ולמרכזים הרפואיים של מכבי שירותי בריאות בעיר. בין היתר נחנך בתקופתה המרכז הרפואי הגדול במרכז 'נעימי' בבית שמש, מעבר 'מכבי דנט' למשכנו החדש, פתיחת סניף 'מכבי פארם' במרכז הרפואי רמת בית שמש א' ברחוב נחל צאלים, פתיחת המרכז הרפואי החדש ברמת בית שמש ג', הוספת עשרות רופאים במגוון רחב של רפואה מקצועית, העצמה בפעילות קידום הבריאות בשכונות, הסכמי מרפאות השבת, הקמת מכון הרנטגן בבית ארגון 'עזרת אחים' ועוד. כן השתתף בסיור מר עוז וולף, מנהל המרכז הרפואי רמת בית שמש א', מתאם קשרי הקהילה בעיר הרב אהרן גובנר ומנהל השיווק של מכבי למגזר החרדי הרב משה שלזינגר.

ברמת בית שמש מפעילה מכבי שירותי בריאות מרכז מכונים מתקדם, ולקופה גם הסכם עם מרפאת ט.ר.ם. בעיר במסגרתו יכולים מבוטחי מכבי לקבל טיפול רפואי מידי 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע. הסכם דומה קיים גם עם מרפאות השבת של ארגון החסד 'עזרת אחים' בניהולו של הרב אברהם קאפ, להם פריסה של מרפאות שבת המופעלות בידי צוותים של רופאים נוכריים בכל שכונות העיר.

כן זכאים מבוטחי מכבי בעיר לטיפול רפואי מתקדם בעשרות מרפאות פרטיות של רופאים ברחבי העיר.
בתום הסיור התכנסו חברי ההנהלה, יחד עם ראש המחוז מר גידי לשץ, מנהלת המרחב הגב' סיגל גוטלר והגורמים הנוספים לישיבת סיכום שנערכה במרכז המכונים של מכבי ברמת בית שמש א'.

חברי הנהלת מכבי הרב שמחה שטיצברג והרב חיים פרוינד הודו על הסיור המבורך וההיכרות עם המרכזים הרפואיים בבית שמש. "שמחנו להיחשף לעובדה שהנהלת המחוז והמרחב משקיעים רבות בשיפור השירות למען כלל המבוטחים ובכללם המבוטחים החרדים. מצאנו שירותים מותאמים, תוך התחשבות באורח החיים ובשיתוף פעולה הדוק עם רבני העיר ומורי ההוראה שליט"א", ציינו חברי ההנהלה של מכבי.

מכבי שירותי בריאות הינה קופה מובילה במרבית הריכוזיים החרדיים ברחבי הארץ, הודות לפריסה מלאה של רופאים, מרפאות, מכונים ונגישות מרבית לכלל שירותי הרפואה הנדרשים – ובזכות פעילותם המסורה של מתאמי קשרי הקהילה הפזורים בכל הריכוזיים החרדיים בארץ ואף בבית שמש. במכבי רואים חשיבות רבה לאיכות השירות הרפואי, זמינות השירות, יחס אישי, ומקצועיות מלאה והתאמה של המרפאות לאוכלוסיות השונות מתוך מגמה להעניק את השירות לכלל האוכלוסייה לפי אורח החיים שלהם.


חברי הנהלת מכבי הרב שמחה שטיצברג והרב חיים פרוינד בסיור במרחב בית שמש
1

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד