א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
האשמה חריפה

גופתו של תמיר מוחזקת בעזה: "אילו המדינה הייתה מתפקדת - היה ניצל"

לאחר שפורסם כי תמיר אדר, תושב ניר עוז, נרצח בטבח בשבת, אמו, יעל, פרסמה פוסט נוקב: "תמיר נרצח בהיעדר טיפול רפואי מיידי. זה המחדל שהיה"

גופתו של תמיר מוחזקת בעזה: "אילו המדינה הייתה מתפקדת - היה ניצל"
תמיר אדר הי"ד צילום: באדיבות המשפחה

בשבוע שעבר פורסם על הרצחו של תמיר אדר, תושב ניר עוז, בשבת ה-7.10. אימו, יעל אדר, פרסמה פוסט נוקב בו כתבה כי ה"הודעה על הירצחו ב-7.10 מפלחת את הגוף והנפש, וממעיטה מגודל המחדל. לכולם נוח לכתוב 'נרצח ביום 7.10' כאילו זה קרה ברגע אחד ולא ניתן היה להצילו".

תמיר היה בן 38. נולד וגדל בקיבוץ וחי בו עם משפחתו - אשתו הדס, ושני ילדיו (7, 3.5), חקלאי ואיש חינוך במקצועו. תמיר היה איש משפחה, אוהב אדם וטבע ותמיד מוקף בחברים. סבתו יפה אדר, בת 85, נחטפה גם היא ושוחררה.

אימו ממשיכה "תמיר נרצח והוא עדיין שם. אמשיך לספור את הימים והדקות, עד שתמיר יובא לקבורה ראויה ומכבדת באדמת ישראל. ההודעה הייתה אמורה להיות אחרת: תמיר נפצע קשה כשהגן על משפחתו והקהילה בהיעדר הגנה על היישוב. תמיר נחטף בעודו פצוע וחי. תמיר נרצח בהיעדר טיפול רפואי מיידי. זה המחדל שהיה. אילו המדינה הייתה מתפקדת - תמיר היה ניצל, המחדל הזה לא היה קורה".

עוד קראה "אני קוראת לעשות הכול כדי לשחרר את כל החטופים, לפני שגם להם יהיה מאוחר מדי ואז יכתבו 'נרצחו ב-7.10'. אל תתנו למשפחות האחרות להפסיד את יקיריהם כמונו".

מלחמת חרבות ברזל עזה חטופים שחרור חטופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד