ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
"אורבים לאויב"

חיזבאללה: "אם תהיה מלחמה נלך בה עד הסוף"

יו"ר סיעת חיזבאללה בפרלמנט הלבנוני אמר כי לא ניתן לדון ברעיונות בעניין היום שאחרי המלחמה לפני שישראל "תפסיק את התוקפנות שלה בעזה ובלבנון". הוא איים "אם האויב יחליט לפתוח במלחמה נגד לבנון, זו תהיה מלחמה שאנחנו נלך בה עד הסוף"

חיזבאללה: "אם תהיה מלחמה נלך בה עד הסוף"
פעילי חיזבאללה בגבול צילום: רשתות ערביות

יו"ר סיעת חיזבאללה בפרלמנט הלבנוני, מוחמד רעד, אומר היום (ראשון) כי העמדה של חיזבאללה ברורה ומוצהרת והיא שלא ניתן לדון ברעיונות בעניין היום שאחרי המלחמה שמביאים לביירות משלחות, אם אותן משלחות לא יצליחו להפעיל לחץ על ישראל כדי שתפסיק את התוקפנות שלה בעזה ובלבנון, כך דיווח רוע קייס ב'כאן חדשות'.

רעד ציין בתחילת דבריו, כי אחרי שישראל חוותה אכזבה בעזה ובלבנון החלו להגיע משלחות ללבנון כדי לפתוח את הדלת בפני שיחות והעלאת רעיונות והשקפות בנוגע ליום שאחרי סיום המלחמה.

רעד הוסיף כי בחיזבאללה לא מתכוונים לתת פרסים לאף אחד: "אנחנו הקרבנו קורבנות ושילמנו בדם טהור ויקר בעבור הלבבות שלנו, עמדנו איתן ואנחנו אורבים לאויב. אם האויב יחליט לפתוח במלחמה נגד לבנון, זו תהיה מלחמה שאנחנו נלך בה עד הסוף"

הבוקר אמר בשארה א-ראעי, ראש העדה הנוצרית מארונית בלבנון לא מחובבי חיזבאללה, שהמלחמה בעזה התפשטה לדרום לבנון בניגוד לרצון הלבנונים וחברותיה של לבנון ובייחוד שלבנון חסינה מפני מלחמה עם ישראל מתוקף החלטה 1701: "על כולם לציית להחלטה הזאת למניעת התפשטות המלחמה בעזה ללבנון בניגוד לרצון הלבנונים שאוהבים את מולדתם" אמר.

מלחמת חרבות ברזל חמאס חיזבאללה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד