כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

הגאון רבי ראובן אלבז צורף למועצת החכמים

נשיא מועצת חכמי התורה של ש"ס - חכם שלום כהן, הגיע אמש במפתיע לשיעורו הקבוע של ראש ישיבת אור החיים, הגאון רבי ראובן אלבז, והודיע על צירופו למועצת חכמי התורה של ש"ס • אמר לתלמידיו: "יש לכם זכות שיש לכם רב כזה" • המינוי נועד להרחיב את השפעתה של המועצת על קהלים נוספים

הרב ראובן אלבז
הרב ראובן אלבז

ראש ישיבת אור החיים, הגאון רבי ראובן אלבז, צורף אמש בערב (ה'), למועצת חכמי התורה של ש"ס.

נשיא מועצת חכמי התורה של ש"ס, הגאון רבי שלום כהן, הגיע במפתיע לשיעורו הקבוע של ראש ישיבת אור החיים, הגאון רבי ראובן אלבז, והודיע לו על צירופו כחבר למועצת חכמי התורה של ש"ס.

עם כניסתו של הגר"ש כהן להיכל הישיבה, הפסיק הרב אלבז את השיעור ותלמידיו קיבלו את הרב בשירה. והרב אלבז קיבל את נשיא המועצת בדברי ברכה נלהבים.

הגר"ש הגיב ואמר לנוכחים: "זכות גדולה נפלה בחלקכם להיות תלמידים של הרב אלבז", והוסיף: "אני ממנה אותו לחבר במועצת החכמים".

יצויין כי דבר מינויו של הרב אלבז לחברות במועצת החכמים נידון במהלך השבועות האחרונות, וזאת כדי לחזק את השפעתה של ש"ס על קהלים נוספים.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי בימים האחרונים פעל יו"ר ש"ס אריה דרעי בקרב חברי המועצת, כדי לשכנעם לצרף את הרב אלבז. הרב אלבז מצידו, פעל מאחורי הקלעים להביא לאחדות כוחות בין המפלגות החרדיות.
שס אלבז אור החיים הגרש כהן בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד