כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
פשיטה נועזת

אוקראינה הודיעה כי דמות רוסית ב"דרג גבוה" נפגעה

כוחות מיוחדים של אוקראינה "פצעו קשה דמות רוסית משמעותית" בתקיפה בתוך שטח רוסיה. דווח כי טיל שסופק לאוקראינה על ידי בריטניה "פגע בדרגים גבוהים בתקיפה על עמדת הפיקוד של הצבא"

אוקראינה הודיעה כי דמות רוסית ב"דרג גבוה" נפגעה
המלחמה באוקראינה צילום: משרד ההגנה האוקראיני

אוקראינה הודיעה כי פצעה קשה דמות רוסית "משמעותית" במהלך פלישה נועזת של כוחות מיוחדים לאזור בלגורוד שבשליטת רוסיה. הדיווח הגיע ממפקד המודיעין הצבאי של קייב, קירילו בודאנוב.

"אני לא אחשוף פרטים, אני יכול לומר שאחד הפצועים קשה מאוד באזור בלגורוד של רוסיה היה אישיות די משמעותית", אמר, הוא הוסיף "הם ביקשו מיד מסוק שיפנה אותו ישירות למוסקבה" אך סירב לחשוף פרטים נוספים.

בודאנוב גם אמר שהוא לא יכול לאשר דיווחים כי טיל שסופק לאוקראינה על ידי בריטניה חיסל את רמטכ"ל צבא רוסיה ולרי גראסימוב.

ה'דיילי מייל' דיווח כי אוקראינה פגעה בעמדת פיקוד, ומאמינה שבכירים נפגעו - אבל אין ראיות שהם כוללים את גראסימוב, בן 68, שהוא גם סגן שר ההגנה.

כשנשאל על הדיווחים על חיסול גרסימוב, אמר בודאנוב: "בוא נגיד שאין לי שום מידע שתומך בזה". רוסיה לא הגיבה לדיווחים שהופצו בסוף השבוע שגרסימוב חוסל.

סריי ברצ'וק, דובר החטיבה הדרומית של צבא המתנדבים האוקראיני, אמר: "ישנן גרסאות רבות למי יכול היה להיפגע שם. אפילו שמעתי את שם המשפחה המפורסם גרסימוב. אלה יהיו חדשות טובות, אבל אני חושב שזה לא סביר שזו המציאות. אבל הדיווחים כי מספר קצינים בכירים או גנרלים של צבא הכיבוש הרוסי נפגעו במוצב הפיקוד הזה, הם אמיתיים".

מלחמת אוקראינה רוסיה ניסיון חיסול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד