כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
אבל לעדה

שי גרמאי הי"ד: "הרגישה שהיא השכפ"ץ של המדינה"

שי, לוחמת מג"ב נהרגה מפגיעת מטען במחנה הפליטים, 3 לוחמים נוספים נפצעו | המפקדת שלה ספדה: "שי הייתה פרח, ילדה עם לב זהב, אכפתית, אופטימית, עם חיוך כובש"

שי גרמאי הי"ד: "הרגישה שהיא השכפ"ץ של המדינה"
מבצע בית וגן בג'נין צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90

הבוקר (ראשון) הותר לפרסום כי שי גרמאי הי"ד, לוחמת במג"ב איו"ש, נפלה במהלך פעילות מבצעית. סמ"ש גרמאי שהתה ברכב מבצעי שנפגע ממטען בפעילות כוחות הביטחון במחנה הפליטים ג'נין. שי הותירה אחריה הורים ושלושה אחים.

ממשטרת ישראל נמסר כי הם "מודיעים בצער ויגון רב על נפילתה בקרב של סמ"ש שי גרמאי ז״ל לוחמת במג״ב איו״ש אשר הייתה ברכב מבצעי שנפגע ממטען בפעילות מבצעית במחנה הפליטים ג'נין שבחטיבה המרחבית ׳מנשה׳. יהי זכרה ברוך. משטרת ישראל תעמוד לצד המשפחה השכולה ותלווה אותה לעד." מניין חללי המשטרה המעודכן למלחמת חרבות ברזל הינו 60.

המפקדת של שי גרמאי, מאיה ניקיץ, ספדה: "שי הייתה פרח, ילדה עם לב זהב, אכפתית, אופטימית, עם חיוך כובש. היא התגייסה למען להגן. היא הרגישה שהיא השכפ"ץ של המדינה".

עיריית כרמיאל פרסמה הודעה בה נכתב כי ראש העיר משה קונינסקי, הגיע הבוקר לבית המשפחה ואמר להם: "בשמי ובשם תושבי כרמיאל אנו מבקשים להשתתף בצער המשפחה ומחזקים אותה ברגעים קשים אלה. אנו נלווה את המשפחה ונחבק אותה". מתחילת מלחמת "חרבות ברזל", העיר כרמיאל איבדה 13 מבנות ובני העיר.

חה"כ דבי ביטון מ'יש עתיד': "ושוב הותר לפרסום ? סמ"ש שי גרמאי ז״ל, לוחמת במג״ב איו״ש גיבורת ישראל. משתתפת בצער המשפחה על האובדן הקשה. מחזקת את ידי גורמי הביטחון באשר הם."

ג'נין מטען חבלה מלחמת חרבות ברזל נרצחים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד