כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

הקטניות של טעם הטבע בסיר החמין שלכם

בטעם הטבע מאמינים שחומרי גלם מהצומח הם ההתחלה של כל ארוחה מהנה, טעימה ומזינה. לכן, בטעם הטבע עושים הכל כדי שתקבלו את הפתרונות הכי טעימים, נוחים, זמינים ואיכותיים, כך שתוכלו ליהנות מטעם הטבע בכל דרך שתבחרו, בכל יום

הקטניות של טעם הטבע בסיר החמין שלכם
שטראוס חמין טעם הטבע צילום: יח"צ

יש המון גרסאות לחמין, תבשיל קדרה של שבת, המזוהה עם המטבח היהודי. הקדרה מונחת במשך כל ליל השבת על הפלטה ומוגשת בסעודת יום השבת. רכיביו של החמין משתנים לפי מטבחי העדות השונות, אך בדרך כלל החמין מכיל בשר בקר, תפוחי אדמה, קטניות כמו חומוס ושעועית, חיטה, גריסים וביצים קשות. לאחר שעות רבות של בישול, הופך צבעו לחום כהה, רכיביו מקבלים גוון אחיד ובבוקר הניחוחות הנהדרים של החמין ממלאים את הבית.

לא הרבה יודעים, אבל לחמין יש גם יתרונות בריאותיים ותזונתיים: שילוב נכון של חלבון, פחמימות, סיבים תזונתיים וערכים גבוהים של ויטמינים ומינרלים ייצרו עבורנו מנה מגוונת, מאוזנת, משביעה וטעימה בקערה אחת.

בטעם הטבע מאמינים שחומרי גלם מהצומח הם ההתחלה של כל ארוחה מהנה, טעימה ומזינה. לכן, בטעם הטבע עושים הכל כדי שתקבלו את הפתרונות הכי טעימים, נוחים, זמינים ואיכותיים, כך שתוכלו ליהנות מטעם הטבע בכל דרך שתבחרו, בכל יום.

בין מוצרי טעם הטבע קיימים גרגרי חומוס, שעועית לבנה ושעועית חומה – שמגיעים בקופסא כשהם מבושלים ומוכנים לאכילה וללא חומרים משמרים, איתם תוכלו להכין את החמין שלכם, וליהנות מקטניות איכותיות ורכות במיוחד.

ולסיום: בוודאי שמעתם על "יום הפלאפל", "יום ההמבורגר" או "יום השוקולד". אבל מה עם יום של כבוד למאכל היהודי והמסורתי מזה שנים רבות? תבשיל שהגשם והקור הם רק תירוץ להכין אותו? המאכל הכי ישראלי והכי משפחתי שיש - החמין. "טעם הטבע" הרים את הכפפה ומקדיש, זו השנה השנייה, את יום חמישי הראשון של חודש ינואר, למאכל האהוב  - יום החמין הישראלי.

 

כשרות: בד"ץ איגוד רבנים לימות השנה

צרכנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד