י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הפך לסמל

צפו בוידאו: כך נראית הקיה קרניבל החדשה

חבילות האבזור העשירות של הקיה המשפחתית החדשה כוללות כסטנדרט תא נהג דיגיטלי מלא עם לוח מחוונים ומסך מולטימדיה 12.3 אינץ' כל אחד. הקיה החדשה מצוידת בשקעי USB רבים בכל שורות המושבים וכמובן דלתות הזזה רחבות ובעלות פתיחה וסגירה חשמלית • צפו בוידאו הסיקור של הרכב

צפו בוידאו: כך נראית הקיה קרניבל החדשה
קיה קרניבל צילום: מתוך הסרטון

אם תביטו היטב בהיצע המיניוואנים שיש כרגע בישראל, אתם תמיד תשלימו את המעגל בקרניבל של קיה. המיניוואן שהפך לסמל ולברירת המחדל בתעשיית הרכב לגבי האופן שבו מיניוואן צריך להיות.

קיה לא עשתה כאן הנחות או קיצורי דרך וביססה את הקרניבל על הפלטפורמה המכאנית החדשה והמתקדמת ביותר של קונצרן הרכב הענק. דבר זה מאפשר לא רק שימוש במנועי בנזין או דיזל חזקים וחסכוניים אלא גם שילוב של מערכות סיוע לנהג ובטיחות אקטיביות וכמובן רמות בטיחות גבוהות ביותר – כמו בקרת שיוט אדפטיבית, בלימת חירום אוטונומית ועוד.

ליצירת קשר השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם>>

חבילות האבזור העשירות כוללות כסטנדרט תא נהג דיגיטלי מלא עם לוח מחוונים ומסך מולטימדיה 12.3 אינץ' כל אחד. ממשק המולטימדיה בעברית מלאה וכן יש יכולת לשקף טלפונים ניידים המצוידים באנדרואיד אוטו או אפל קרפליי כדי להינות מרמה עוד יותר גבוהה של קישוריות, ניווט ושמע.
קיה קרניבל מצויד ב-7 מושבים המסודרים בתצורה של 2+2+3. כאשר בשורה האמצעית יש שני מושבי "קפטן" הניתנים לכיוון.

כל המושבים מצוידים בריפודי עור מקוריים ויש כמובן בקרת אקלים רב-אזורית לכל חלל הרכב. בנוסף, קיה קרניבל מצוידת בשקעי USB רבים בכל שורות המושבים וכמובן דלתות הזזה רחבות ובעלות פתיחה וסגירה חשמלית.

גם כשכל המושבים ניצבים, לקיה קרניבל תא מטען רב-נפח בעל קיבולת של 627ל'. סידור המושבים מודולארי ומאפשר קיפול או הסרה של המושבים עד לקבלת משטח אחיד גדול מאד עד לגב המושבים הקדמיים.

רמת הגימור הגבוהה וחבילות האבזור העשירות הן השלמה למראה החיצוני שמצליח לראשונה לתת למיניוואן גם מראה יוקרתי ומתקדם. בין אם זה בזכות השמשות הכהות, חישוקי סגסוגת מעוצבים או תאורת ה-LED הבהירה – או שילוב של כולם יחד. לקיה קרניבל יש את המראה האלגנטי והמתוחכם וגם יכולת מובילה להיות מיניוואן משפחתי שימושי, מרווח ולא פחות חשוב בטוח במיוחד.

קיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד