י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
המשך הקונספציה

סערת ועדת הבדיקה: "הדרישה שלנו מהרמטכ"ל - לעסוק רק בחיסול חמאס"

אביו של הלוחם שנפל אומר, בהמשך למכתב הפתוח שנשלח לרמטכ"ל, כי "היינו המומים מהקמת וועדת חקירה בראשות אנשים שיש להם חלק לא קטן בקונספציה"

סערת ועדת הבדיקה: "הדרישה שלנו מהרמטכ"ל - לעסוק רק בחיסול חמאס"
מבצע חרבות ברזל - היום הראשון צילום: צלמי פלאש90

יהושוע שני, אביו של סרן אורי שני הי"ד, שהיה חלק מכותבי המכתב הפתוח לרמטכ"ל במחאה על המועמדים לאיוש ועדת הבדיקה לחקר אירועי ה-7.10 אומר הערב (ראשון) בראיון לרדיו גלי ישראל כי "יש תחושה לאחרונה שהמלחמה זה עניין רק של הלוחמים בחזית ושל בני משפחותיהם, שאפשר לחזור להתעסק עם דברים שנויים במחלוקת. היינו המומים ביום שישי כששמענו על הקמת וועדה בראשות מופז ופרקש, שני אנשים שיש להם חלק לא קטן בקונספציה שהביאה אותנו הלום".

עוד אמר "הבקשה שלנו מהרמטכ"ל זה לא להתעסק בזה כרגע כפי שהוא עצמו הצהיר אלא רק לעסוק בחיסול החמאס ומיטוט האויב. אנחנו רואים את התסיסה והתרעומת שעוררה הידיעה על הקמת הוועדה ואנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו בעת הזו דבר מלבד אחדות והשגת המטרות".

כזכור אמש פנו מספר אבות שכולים במכתב בו הם מלינים במילים קשות על הכוונה לחקור תוך כדי המלחמה. "הח"מ שכלו את בניהם, סרן אורי מרדכי שני הי“ד, סרן אושרי בוצחק הי״ד ורס״ר איתי מורנו הי״ד ביום שמחת תורה ה7 באוקטובר, במשמרת שלך כמפקדם הבכיר ביותר. במשך 3 חודשים גזרנו על עצמנו שתיקה, מתוך הבנה שבעת מלחמה, עוסקים אך ורק בחיסול האיום על מדינת ישראל, הם כותבים.

"הבנו שבעודנו מתמודדים עם השכול, ובעוד מאות אלפי חיילי מילואים וסדיר עסוקים בלחימה, צמרת הצבא עסוקה כבר עתה בתחקירים במקום להיות עסוקה בהשגת מטרות המלחמה וסיומה בניצחון!! עד כאן כבודו! אתם צמרת הצבא, שלפי המידע שברשותנו יש לכם חלק משמעותי באירועי ומחדלי אותו יום שחור", כתבו.

מלחמת חרבות ברזל עזה הרמטכ"ל ועדת חקירה תחקיר צה"ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד