כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
בעיר החרדית

משפחה חולצה בשריפה שניה תוך שעות: "התקינו גלאי עשן"

אם ושלושת ילדיה חולצו לפני זמן קצר משריפה שפרצה בדירתם בביתר עלית | בכבאות מבקשים מהציבור להשתמש באמצעי חימום בטיחותיים בעונת החורף ולהמנע משימוש בתנורי ספירלה  

משפחה חולצה בשריפה שניה תוך שעות: "התקינו גלאי עשן"
השריפה בביתר עילית צילום: דוברות איחוד הצלה

שריפה פרצה הערב (ראשון) בדירה ברחוב ברסלב בעיר ביתר עלית. לאחר נסיונות חילוץ מוצלחים של  לוחמי האש מתחנה אזורית יהודה, אם ושלושת ילדיה חולצו מהדירה הבוערת.

רשף מיכאל אלמסי מפקד המשמרת שפיקד על מאמצי הכיבוי סיפר: "עם קבלת הדיווח יצאנו למקום במהירות, בדרכינו למקום האירוע קיבלנו מידע לפיו אם ושלושת בניה לכודים בדירה. עם ההגעה למקום האירוע זיהינו עשן היוצא מהדירה, צוות לוחמי האש חתרו למגע עם מוקד השריפה שהיה בחדר האמבטיה.
ואילו צוות נוסף ביצע סריקות אחר האם והילדים, אשר אלה נמלטו לאחת ממרפסות הבית ואלה חולצו אל מחוץ לדירה."

עוד מוסיף רשף מיכאל אלמסי כי "אנו נמצאים בעיצומו של החורף ובלילות הקרים אנו מחממים את הבית. יש להקפיד על חימום באמצעים בטוחים כגון: הסקה, רדיאטור או מזגן. כמו כן מומלץ להתקין גלאי עשן בבית. גלאי העשן מתריע על פרוץ השריפה ומאפשר לנו להמלט ולמלט את היקרים לנו."

במקרה דומה שאירע הלילה בעיר צפת צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לתינוק כבן שלושה חודשים שנפצע באורח קשה כתוצאה משריפה בדירה ברחוב שפרינצק בצפת. לאחר מכן הילד פונה במצב קשה ואמו במצב קל לבית החולים זיו בצפת.

 

שריפה שריפה בדירה כבאות והצלה כבאים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד