כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
הטרור באיו"ש

הלוחמים פעלו כל הלילה בג'נין: "קיוויתי לנס, שכולם יישארו בחיים"

במהלך הפעילות רכב מבצעי של מג"ב נפגע ממטען שהוטמן בציר, בעקבות כך נפצעו לוחמי מג"ב וסמ"ש שי גרמאי הי"ד נפטרה מפצעיה בבית החולים

הלוחמים פעלו כל הלילה בג'נין: "קיוויתי לנס, שכולם יישארו בחיים"
ג'נין אחרי יציאת כוחות צה"ל צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90

במהלך הלילה (מוצ"ש) ארבעה לוחמי מג"ב נפצעו במהלך פעילות מבצעית במחנה הפליטים ג'נין, ביניהם שי גרמאי הי"ד שנפטרה מפצעיה בבית החולים, לאחר שרכב מבצעי של מג"ב נפגע ממטען שהוטמן בציר. כלי טיס חיסל חוליית מחבלים שהשליכה מטענים וסיכנה את הכוחות.

סמ"ר מאיה ניקיץ סיפרה ל-Ynet כי "נתקלנו בעבר במטעני גחון. זה לא חדש. גם פה, המטענים התפוצצו ולא נגרם נזק. החלטנו לעשות פרסה ולחזור על הציר. פתאום שמענו פיצוץ נוסף ואחד הרכבים פשוט נקרע – הרצפה והתקרה שלו נתלשו. אני מבינה שהם נפצעו מול העיניים שלנו.

בלי לחשוב פעמיים מיד עשינו מגנן של הכלים, כדי לייצר אזור מוגן לפצועים שמיד החלו לטפל בהם. פרקנו מהרכבים ורצנו לפצועים. המראות היו קשים. טיפלנו בפצועים תחת מטח אש כבד לעברנו. המטרה היחידה שעמדה בפנינו הייתה שלא יהיו עוד פצועים, ולפנות את החברים שלנו שנפצעו בשטח הכי מהר".

עוד סיפרה על הזמן בו הם חיכו לחילוץ והתרחש קרב שכלל חילופי אש מעל לראשם כי "זה נראה כמו נצח שם, בזמן שהמתנו לחילוץ. כשראיתי את המסוק והחל הפינוי הבנתי מאיזו תופת יצאנו. לא פיתחתי ציפיות, ורק קיוויתי לנס, שכולם יישארו בחיים. רק כשהגענו לבסיס קיבלנו את הבשורה המרה ששי לא שרדה את הפציעה הקשה. באותו רגע התפרקתי בבכי".

ג'נין משטרה פלסטינים מלחמת חרבות ברזל טרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד