כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"הנשים שלנו מקבצות נדבות"

תיעוד יוצא דופן: העזתים הכפותים מטנפים על חמאס

בתיעוד שמגיע מצפון הרצועה נראים אזרחים עזתים כפותים ומדברים נגד עריצות חמאס במשך 17 שנים. אחד מהם לוקח את זכות הדיבור וזועק מדם ליבו: "אני חולה, אין לי תרופות. הנשים שלנו מקבצות נדבות, הילדים מתים מרעב"

תיעוד יוצא דופן: העזתים הכפותים מטנפים על חמאס
העזתים נגד חמאס צילום: מתוך התיעוד

בתיעוד מצפון הרצועה נראים פלסטינים כפותים עצורים בידי צה"ל ובאופן יוצא דופן מתבטאים קשות נגד שלטון חמאס. העזתים, שלא ברור מי מהם מחבל ומי אזרח "רגיל", פוצחים תחילה בקריאה משותפות בגנות חמאס. "שאלהים ינקום את נקמתינו בחמאס", הם אומרים במקהלה.

בהמשך הסרטון נראה אחד מהם, המבוגר שבחבורה, מבקש את זכות הדיבור ופוצח במונולוג שכולו כתב אישום נגד שלטון חמאס. "כבר 17 שנים שאנחנו מחכים. כבר 17 שנים שאנחנו תחת שלטון העושק של חמאס".

הוא אומר לחיילים במקום: כשאתם הגעתם חיכינו לכם בבית כי אנחנו חיים בשלום ורוצים לחיות בשלום. אם היינו אשמים במשהו היינו יוצאים מהבית. חיכינו בבית שתשחררו אותנו משלטון העושק של חמאס".

לאחר מכן הוא עובר לתאר את המצב העגום של אזרחים רבים בעזה: "הילדים שלנו רעבים. הנשים שלנו מקבצות נדבות". מישהו מבין העצורים מפריע לשטף דיבורו והוא צועק לעברו: "תן לי להגיד את מה שבלב שלי".

הוא ממשיך לתאר את הקשיים: "הנשים שלנו אוכלות שאריות. הילדים שלנו מתו מרעב מול עיננו. אני חולה, יש לי מחלת עור וסוכרת ואין לי איך לקבל טיפול לעצמי".

 

 

 

חמאס עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד