א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
אחראי על הירי למירון

בכיר בחיזבאללה חוסל בתקיפה ישראלית

מפקד שטח של חיזבאללה, שהיה בין היתר אחראי על הירי לעבר מטרה אסטרטגית של הצבא בהר מירון, חוסל בתקיפת הרכב בח'ירבת סלם, כך מדווחים כלי תקשורת ערביים. על פי הדיווח, וויסאם א-טוויל המכונה ג'וואד חוסל בתקיפה המיוחסת לישראל בח'ירבת סלם בדרום לבנון

בכיר בחיזבאללה חוסל בתקיפה ישראלית
הרכב לאחר החיסול צילום: צילום מסך

שלושה גורמי ביטחון אישרו לרויטרס כי מפקד בכיר בחיזבאללה נהרג בתקיפה הישראלית היום (שני) בח'ירבת סלם בדרום לבנון. "זאת הייתה תקיפה כואבת מאוד", אמר אחד מגורמי הביטחון לפי סוכנות הידיעות הצרפתי AFP למפקד השטח הבכיר של חיזבאללה, וויסאם א-טוויל, היה תפקיד מרכזי בפעילות של חיזבאללה בדרום לבנון. על פי גורם בצה"ל, הוא היה אחראי לירי שבוצע לעבר בסיס חיל האוויר במירון.

רועי קייס מדווח כי כמה כלי תקשורת ערביים (ערוץ אל-ר'ד, סקיי ניוז בערבית וערוץ אל-ערביה) מדווחים בשעה האחרונה כי הרכב הותקף בכפר ח'ירבת סלם בדרום לבנון והתקיפה מיוחסת לישראל. לדיווחים אין אישור מצד כלי תקשורת המזוהים עם חיזבאללה, לפי שעה.

וויסאם א-טוויל המכונה ג'וואד מפקד שטח בכיר בחיזבאללה חוסל

לפי הדיווחים בלבנון, התקיפה אירעה כ-10 ק"מ מהגבול בין ישראל ללבנון, גורם ביטחוני לבנוני אמר לסוכנות הידיעות הצרפתית AFP כי לבכיר שחוסל היה "תפקיד מוביל בהכוונת הפעולות בדרום לבנון".

רועי קייס דיווח בכאן חדשות כי החיסול של המפקד הבכיר בשורות חיזבאללה, ויסאם חסן טוויל, התבצע באמצעות מטען צד שהופעל לעבר רכבו שנסע בכפר ח'ירבת סלם בדרום לבנון. ולא כפי שפורסם כי כטב"מ ישראלי תקף את רכבו.

לבנון חיזבאללה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד