ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

הכנות בבאבוב: 2000 חסידים ילוו את הרבי לישראל

חנוכת הבית, כותל וקברי צדיקים: 'בחדרי חרדים' עם לו"ז המסע המלא של האדמו"ר מבאבוב בארץ הקודש

האדמו"ר מבאבוב. צילום: 'א בליק'
האדמו"ר מבאבוב. צילום: 'א בליק'

נשלמות ההכנות לקראת בואו של האדמו"ר מבאבוב לביקור היסטורי בישראל לרגל חנוכת הבית של בניין הישיבה גדולה 'עץ חיים' בבני ברק.

האדמו"ר מגיע בעוד שבועיים עם למעלה מ-2000 חסידים מכל רחבי ארה"ב ואירופה.

אכסניית האדמו"ר בקרית באבוב בבת ים, אצל גיסו הרה"צ רבי יעקב ישראל ישורון מייזליש אבד"ק קרית באבוב. האדמו"ר ישהה במשך שלשה שבועות בקריה.

לרגל בואו יתקיים הטיש בליל ט"ו בשבט בשילוב מעמד קבלת שלום בקרית באבוב. בשבת קבלת התורה ישבות בירושלים יחד עם אלפי חסידים. וכבר נערכים לקראת בואו של האדמו"ר לעיר הקודש בבניית אהלים במתחם שנלר שיכילו את האלפים.

במוצ"ש יגיע האדמו"ר לרחבת הכותל. אך שיאו של המסע יהיה ביום ראשון במעמד הכנסת ספר תורה לבנין החדש של ישיבת עץ חיים ברחוב עזרא בני ברק, המונה 200 תלמידים שנכנסו למשכן החדש בחודש אלול, ולאחר מכן חנוכת הבית של הבנין המפואר של הישיבה בהשתתפות גדולי ישראל, אדמו"רים ורבני עיר התורה בני ברק. הבנין החדש ייקרא בנין חיים שלאף על שם הרה"ח רבי חיים שלאף מוינה.

למחרת ביום שני האדמו"ר יסע עם חסידיו לשפוך שיח במירון והגליל. במשך כל זמן שהותו של האדמו"ר יתקבלו קהל חסידי באבוב מהארץ יחד עם המשפחה לקוויטל אצל הרבי.

בנוסף למעמד חנוכת הבית לבניין הישיבה יתקיים מעמד הכנסת ספר תורה לבית המדרש של החסידות באלעד, הנחת אבן הפינה לקראת בניית בית המדרש שייבנה בעוד כמה חודשים וכן הנחת אבן הפינה לבניין הישיבה לצעירים 'חכמת שלמה' של החסידות.

הוועדה המכינה בישראל החלה כבר להקים את האוהלים בכל המקומות הנדרשים. צוות מיוחד הגיע מארה"ב כדי להכין את כל הלוגיסטיקה.

‏בכל ימי הביקור ידאגו העסקנים במתן סעודות לכל האורחים, זאת לאור פנייתו של האדמו"ר לא להסתובב בכל מיני מקומות בארץ עקב הסכנות.
באבוב חסידים ביקור היסטורי ארץ ישראל לוגיסטיקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד