כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

המוסלמים מוחים ו'שארלי הבדו' מפיצים עוד

המהדורה החדשה של המגזין 'שארלי הבדו', תודפס בצרפת ב-2 מיליון עותקים נוספים • המוסלמים ברחבי העולם מוחים

המוסלמים מוחים ו'שארלי הבדו' מפיצים עוד

בנוסף לחמישה מיליון העותקים שכבר הופצו ונמכרו ברחבי העולם, המהדורה החדשה של המגזין 'שארלי הבדו' תודפס בצרפת ב-2 מיליון עותקים נוספים. בימים כתיקונם הופצה המהדורה בכמה עשרות אלפי עותקים.

פרנסואה הולנד נשיא צרפת, דחה את מחאות הארגונים האיסלאמיסטים ברחבי העולם נגד המהדורה החדשה של העיתון "שארלי הבדו". לדבריו, "עלינו להגן על ערכי החברה החופשית שלנו בכלל ועל חופש הביטוי בפרט מכול וכול".

נשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן גינה את האיור ה"פרובוקטיבי" של הנביא מוחמד על שער שארלי הבדו: "המגזין ידוע לשמצה בפרסומים המתגרים שלו נגד מוסלמים, נגד נוצרים ונגד כל אחד", אמר ארדואן בישיבה עם אנשי עסקים באנקרה, והדגיש כי העיתון "מסית לשנאה ולגזענות".

אלמונים ריססו כתובות נאצה נגד העיתון "שארלי הבדו" על קיר מרכז תרבות צרפת בעזה. בין היתר נכתב "עיתונאי צרפת - מקומכם בגיהינום", ו-"הכל מלבד הנביא". שוטרים פלסטינים הוצבו בפתח המבנה וברחובות הסמוכים לו.

גם בירושלים הפגינו נגד הגיליון החדש של "שארלי הבדו": בתום תפילות יום השישי בהר הבית, הפגינו מאות ערבים נגד הקריקטורה של הנביא מוחמד. חלקם אף הניפו דגלי חמאס וצעקו "הצרפתים פחדנים", "איסלאם היא דת שלום" ו-"מוחמד תמיד יהיה המנהיג שלנו".
שארלי הבדו איסלם עזה הר הבית טרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד