כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
מינוס 15 מעלות

נוסעים לאומן? שימו לב; גל קור כבד באוקראינה

חורף תשפ"ד באוקראינה: גל הכפור הכבד הפוקד את כל אירופה לא פוסח על אומן עיר הגעגועים של חסידי ברסלב בכל רחבי העולם. לקחי העבר מומלץ מאד שלא לשכור רכבים ולנהוג לבד במזג אוויר כזה 

נוסעים לאומן? שימו לב; גל קור כבד באוקראינה
אומן לבנה בקור הנורא צילום: איחוד ברסלב באומן

תושבי הקהילה היהודית באומן מספרים כי בימים האחרונים החל לרדת שלג כבד והמעלות צנחו אל 15 מעלות ויותר מתחת לאפס.

מתפללים שהגיעו לאומן בימים האחרונים מעידים על קור עז וחריג ומבקשים להעיר את תשומת ליבם של המתכננים להגיע לאומן מארץ הקודש ולפקוד את קברו של רבי נחמן להתארגן מראש ולהצטייד בלבוש וציוד מתאים למזג אוויר חורפי במיוחד.

יודגש כי במזג אוויר חורפי וקור עז שכזה יש לנקוט במשנה זהירות בכל יציאה לרחוב ובפרט בנסיעות הארוכות בדרכים ולהימנע מלהגיע למצבים של פיקוח נפש.

יצויין כי לאור לקחי העבר מומלץ מאד שלא לשכור רכבים ולנהוג לבד במזג אוויר כזה אלא להשתמש בשירותי הסעה של נהגים מקומיים, נהגים מישראל על פי רוב אינם מאומנים לנהיגת חורף ולצערינו כבר התרחשו הרבה אסונות כשלפני מספר שבועות ישראלים החליקו עם רכבם ודרסו נערה באוקראינה.

איחוד ברסלב באומן נערכו מראש למצבי קור ושלג ומפעילים תנורי חימום בהיכלות ציון רבי נחמן מברסלב לצד פינוי הכניסות המושלגות של מתחם הציון בזמן אמת כדי לאפשר למתפללים המגיעים מכל רחבי העולם למרות הקור העז להגיע אל מתחם הציון בבטחה.

אומן ברסלב אוקראינה שלג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד