כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"תפנה לזלנסקי"

באיחוד האמירויות נדהמו מהבקשה של נתניהו וסירבו

רה"מ נתניהו ביקש מאיחוד האמירויות לשלם דמי אבטלה לפועלים הפלסטינים שישראל אוסרת את כניסתם לשטחה. הנשיא האמירתי, השייח בן-זאיד נדהם מהבקשה וסירב. בכיר אמירתי: "המחשבה בישראל שמדינות ערב ישלמו מכספן על מה שקורה עכשיו היא תקוות שווא"

באיחוד האמירויות נדהמו מהבקשה של נתניהו וסירבו
מוחמד בן זאיד צילום: סוכנות הידיעות של איחוד האמירויות

בשיחת טלפון שערכו לפני מספר שבועות ביקש ראש הממשלה נתניהו מהנשיא האמירתי, השייח בן-זאיד, כי מאיחוד האמירויות תשלם "דמי אבטלה" לפלסטינים שישראל אוסרת את כניסתם לשטחה - כך נחשף ב"וואלה".

נשיא איחוד האמירויות סירב לבקשה זו של ראש הממשלה נתניהו, ואמר לו בציניות "תבקש כסף מזלנסקי". לטענת הנשיא האמריתי, זלנסקי ואוקראינה מקבלים מספיק כסף ממדינות ערב, כך שיוכל להספיק אף לפועלים הפלסטינים.

בכיר אמירתי אמר: "המחשבה בישראל שמדינות ערב יבואו לבנות מחדש את עזה וישלמו מכספן על מה שקורה עכשיו היא תקוות שווא שמבוססת על הרהורי לב של כל מיני אנשים".

נזכיר כי נתניהו ואנשיו אמרו בפומבי ובשיחות סגורות מספר פעמים כי לדעתם נכון שמדינות ערביות מתונות כמו סעודיה ואיחוד האמירויות יקחו אחריות על שיקום רצועת עזה ביום שאחרי המלחמה.

מנגד, באמירויות הבהירו כי הם לא מוכנים לשלם על שיקום רצועת עזה, ללא הסכם שיכלול את חידוש תהליך השלום הישראלי-פלסטיני על בסיס פתרון שתי המדינות.

בנימין נתניהו איחוד האמירויות מלחמת חרבות ברזל ולודימיר זלנסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד