י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

פרשת דירת אלי ישי: "אגיש תביעת דיבה"

אלדד יניב חשף שאשר מישאלי, שימש כנאמן לקניית דירת מגורים לאלי ישי, והשניים הואשמו בשחיתות: "השמצות זולות"

אשר מישאלי
אשר מישאלי

חילופי מהלומות בין אשר מישאלי לאלדד יניב הערב (מוצ"ש), על רקע רקע חשיפת מינויו כנאמן לרכישת דירה לאלי ישי. מקורבי ישי טוענים שמדובר בלא יותר מהשמצות זולות, לא מדובר ב'חשיפה' אלא בפעולה שיגרתית שדווחה כראוי לרשויות. אשר מישאלי אף הצהיר שבכוונתו לתבוע את יניב בתביעת דיבה.

אלדד יניב, שנבחר למקום לא ריאלי בתנועת 'העבודה', פרסם פוסט בפייסבוק לפיו אשר מישאלי, חבר מועצת העיר ירושלים, רכש בנאמנות דירה בשם אלי ישי, יו"ר תנועת 'יחד העם איתנו', במשכנות האומה בירושלים

לדבריו, כשהתגלתה העובדה שמישאלי מחזיק דירה בנאמנות לישי, מישאלי העביר את הנאמנות למישהו אחר. "מהיכן הכסף למימון רכישת דירתו של ישי?" שאל יניב. הוא גם פנה בעניין ליועץ המשפטי לממשלה יהודה ויינשטיין, באמצעות עו"ד לוליק אסל, לבדיקה.

אך לדברי תנועת 'יחד העם איתנו', מדובר בהשמצות ללא כל בסיס. הדירה נועדה להחליף את דירת המגורים הנוכחית של ישי, ונעשתה במסגרת קבוצת רכישה. אשר משאלי מונה כנאמן רק כדי לא לאפשר לבעלי עניין להשתמש בשמו של ישי כשר בכיר לצורך קידום הפרויקט.

"לישי דירת מגורים יחידה בהר נוף", אומרים בתנועה, "ומטרת הרכישה הייתה החלפת הדירה. מקור הכסף לרכישה - כל חסכונותיה של משפחת ישי ומימון ממכירת הדירה הקיימת. עם כניסתו של מר מישאלי לתפקיד חבר מועצת העיר ירושלים, פנה ח"כ ישי, למבקר המדינה דאז, מיכה לינדנשטראוס, על מנת לקבל ממנו חוות דעת כיצד לנהוג.הוא הפנה אותו ליועץ משפטי לממשלה דאז, מני מזוז. המשנה ליועמ"ש מייק בלס המליץ לישי להחליף את מר מישאלי. בעקבות המלצתו החליף ישי את את מר מישאלי בעורך הדין יצחק כהן, המשמש כנאמן עד עצם היום הזה.

"כל שאר הטענות הן עורבא פרח, ישי יכול היה למנות עורך דין או כל אדם אחר שאין לו קשר אליו לתפקיד. הבחירה במישאלי נעשתה בתום לב מתוך היכרות אישית וחברות ארוכת שנים בין השניים ומהרגע שמונה לתפקיד ציבורי הוחלף.

"הלוואי שאמות המידה המחמירות שנטל על עצמו ח"כ ישי ישמשו דוגמא ומופת להתנהלותם של כל אישי הציבור בישראל. אנו שבים על קריאתנו לניהול מערכת בחירות נקייה והוגנת".





אלי ישי אלדד יניב אשר מישאלי דירה משכנות האומה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 53 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד