כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

מקורבי ליברמן: "האינטרס הציבורי לנגד עיניו"

כך נמסר ממקורביו של מנהל רשות מקרעי ישראל, בתגובה ראשונה לפרשת השחיתות בגינה נעצר • "אור השמש - המחטא הטוב ביותר"

בנצי ליברמן. צילום: אורית תדמור, גלובס
בנצי ליברמן. צילום: אורית תדמור, גלובס

בתגובה ראשונה מסביבתו של ראש רשות מקרקעי ישראל, בנצי ליברמן, לחשדות בגינם נעצר, נמסר כי "יש לבנצי ליברמן אמון מלא ברשויות החקירה והוא בטוח כי בסיום החקירה יוכח מעל לכל ספק שלא רק שלא נפל רבב בפעולותיו אלא גם שהאינטרס הציבורי הוא זה שעמד לנגד עיניו".

אתמול הותר לפרסום כי החשוד העיקרי בפרשת השחיתות ברשות מקרקעי ישראל הוא ליברמן עצמו, יחד עם חבר הכנסת לשעבר נחום לנגנטל. ביום חמישי האחרון שוחררו השניים למעצר בית לאחר שנחקרו במשרדי יחידה להב 433, בחשד לניגודי עניינים, הפרת אמונים ומרמה.

לדברי מקורבים לליברמן, "אור השמש הוא המחטא הטוב ביותר ומשפט זה מתאים ביותר לכל פעולותיו של בנצי ליברמן בתפקידיו הציבוריים. כל החלטותיו היו שקופות תוך שיתוף פעולה מול כל הגורמים הרלבנטיים. יש לבנצי ליברמן אמון מלא ברשויות החקירה והוא בטוח כי בסיום החקירה יוכח מעל לכל ספק שלא רק שלא נפל רבב בפעולותיו אלא גם שהאינטרס הציבורי הוא זה שעמד לנגד עיניו".

בעקבות תלונה שהוגשה נגד ליברמן, הורה ראש אגף חקירות ומודיעין ניצב מני יצחקי ליחידת להב 433 לפתוח בחקירה סמויה, שהחלה כבר לפני יותר מחצי שנה. על פי החשד, הפר ליברמן במספר מקרים הסדרי ניגוד עניינים שנחתמו עם מינויו לתפקיד ופעל בתיקים שהובאו לשולחנו, תוך קיום ניגוד עניינים - מבלי להצהיר על כך כנדרש.
ליברמן גלובס חשדות מנהל מקרקעי ישראל ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד