כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
בלי בושה

פרץ לדירה של ההורים בעת שליוו את בנם שנרצח בשמחת תורה

פרץ לדירת מגורים בעת שדייריה ליוו בדרכו האחרונה את אחד מבניהם שנרצחו במתקפת הטרור במסיבה ברעים | המשטרה עצרה את החשוד שמתגורר באותו הרחוב, וחשפו את מעורבותו בגניבות ופריצות נוספות בירושלים

מסע לוויה
מסע לוויה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בחודשים האחרונים מתנהלת חקירה בתחנת מוריה של מחוז ירושלים, בעקבות מספר מקרים של גניבות, פריצות לכלי רכב ולדירת מגורים בדרום העיר ירושלים, כשהמכנה המשותף לכולם הוא החשוד בביצוע המעשים- בן 51 תושב ירושלים. 

עפ"י החשד, החשוד פרץ במהלך החודשים האחרונים לשלושה כלי רכב ומחלקם גנב רכוש. בנוסף במהלך חודש אוקטובר, ימים ספורים לאחר הטבח שביצע ארגון הטרור ״חמאס״ במסיבת "נובה" ברעים ובדרום בכלל, החשוד פרץ לדירת מגורים באזור מגוריו בעת שבני המשפחה ליוו בדרכו האחרונה את בנם שנרצח במסיבה. 

לאחר הפריצה, הגיע החשוד לבית הכנסת בו קיימה המשפחה תפילה, כששרשרת בנם הנוסף שנרצח (שבאותה העת היה נחשב כנעדר) תלויה על צווארו. רק בבדיקה שערכו דיירי הבית לאחר מכן, הם הבחינו כי ביתם נפרץ ונגנב רכוש רב.

במסגרת החקירה במשטרה, הוצא כנגד החשוד צו מעצר בבימ"ש נגד החשוד שהיה בבריחה. הלילה במהלך טיפול שוטרי סיור תחנת רחובות באירוע רעש בפארק ציבורי, נבדקו הנוכחים וביניהם החשוד. כשהבין כי בכוונתם לעכבו, החל במנוסה במטרה לחמוק מהם ללא הצלחה והוא נעצר על ידם. בהמשך הובא על ידי שוטרי מחוז ירושלים אל חדר החקירות בתחנת מוריה.

במהלך היום, יובא החשוד בפני בימ"ש השלום בירושלים לטובת הארכת מעצרו לצורך המשך פעולות החקירה בעניינו.

 

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד