כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
קרוב ל-100 ימים בשבי

השגריר ציין את יום הולדתו של כפיר ביבס מעל במת האו"ם

שגריר ישראל באו"ם ציין בנאומו את יום הולדתו של כפיר ביבס שבימים הקרובים יהיה בן שנה בעודו בשבי חמאס. השגריר ארדן הדגיש בנאומו את הסבל והתנאים הקשים בהם מוחזקים החטופים המוחזקים בידי החמאס קרוב ל-100 ימים

השגריר ציין את יום הולדתו של כפיר ביבס מעל במת האו"ם
השגריר עם העוגה צילום: משלחת ישראל לאו״ם

שגריר ישראל לאו"ם גלעד ארדן נאם היום על דוכן העצרת הכללית של האו"ם. השגריר ארדן הדגיש בנאומו את הסבל והתנאים הקשים בהם מוחזקים החטופים המוחזקים בידי החמאס קרוב ל-100 ימים. "חלפו כ-100 ימים והעצרת הכללית כמו כל גופי האו"ם - אפילו לא גינו את הטבח".

השגריר ארדן ציין בנאומו את יום הולדתו של כפיר ביבס שבימים הקרובים יהיה בן שנה בעודו בשבי חמאס. "רבים מכם כאן, הורים או סבים. כל ציון דרך בחיי הילדים שלכם היא חגיגה. הצעד הראשון שלהם, המילה הראשונה שלהם, החיוך והצחוק הראשון. תינוקות הם מקור לאור ולתקווה – סמל לחיים. ואמנם כפיר, העולל הקטן כפיר הפך לסמל לאכזריות השפלה ביותר שידעה האנושות – אכזריות החמאס. ובאופן כה טראגי כפיר עומד לציין את יום ההולדת הראשון שלו בעודו חטוף בידי החמאס".

השגריר המשיך: "רבע מחייו של כפיר עברו בשבי. הוא נחטף עוד לפני שהוא בכלל למד לומר את המילה "אמא". האם הוא מקבל את המזון והוויטמינים שהוא זקוק להם כדי לגדול ולהתפתח? האם הוא זוחל? כיצד תינוק יכול להיות מטרה ללחימה? איזה מפלצות מסוגלות לקחת במכוון תינוק בשבי ולהתייחס אליו כאל אויב? במקום לקבל אהבה וחום, כפיר מוקף ברוע טהור. אך מעל הכל זה קורע לב, שעבור האו"ם הכאב של עולל קטן ותמים הוא פשוט נשכח כלא קיים. למען השם, תינוק עומד לחגוג את יום ההולדת הראשון שלו בשבי! למה אתם שותקים? חרפה".

השגריר ארדן הציג עוגת יום הולדת עם דיוקנו של כפיר על דוכן מליאת העצרת ואמר: "כפיר אני מאחל לך, ליום ההולדת הראשון שלך, שבשנה הבאה תוכל לחגוג יום הולדת כשאתה מוקף במשפחתך האוהבת, כפיר, עוגת יום ההולדת הזו היא בשבילך. אתה הסיבה שישראל נלחמת יום ולילה".

השגריר ארדן פנה לנשיא העצרת: "אדוני הנשיא אני מבקש שעוגת יום ההולדת של כפיר תישאר כאן על הדוכן כזיכרון כואב, כך שכל מי שיעלה לדבר כאן היום, יזכור את כפיר ואת חובתנו להשיבו הביתה. אני אמשיך להזכיר לכם את חובתכם המוסרית להילחם בשביל כפיר ואת זכותו של כפיר לחגוג את יום הולדתו".

 

שחרור חטופים גלעד ארדן האו"ם מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד