ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
ומחה ה' דמעה

אלקנה נוילנדר הי"ד נפל בעזה: "החיוך יחסר לנו"

מנכ"ל מד"א: "אלקנה היה מתנדב מד"א מקצועי ומסור, שנתן יחס אישי לכל מטופל שלו" | ראש המועצה ספד לו וסיפר כי "היה שותף במבצע חיסון התושבים ובקשר עם וותיקי היישוב"

אלקנה נוילנדר הי"ד נפל בעזה: "החיוך יחסר לנו"
אלקנה נוילנדר הי"ד צילום: תמונה באדיבות המשפחה

מועצה מקומית אפרת מפרסמת הודעה בה היא מודיעה הערב (שלישי) על נפילתו בקרב של רס"ל אלקנה נוילנדר הי"ד. עודד רביבי, ראש מועצת אפרת פרסם הודעה בה נכתב: "בצער רב וביגון עמוק אנו מודיעים על נפילתו בקרב של רס"ל אלקנה נוילנדר הי"ד. חיבוק ותנחומים להורים היקרים אברי ונאוה משכונת הזית. לאחים ולאחיות שרה יסכה, אריאל, ידידיה, יעל הודיה, אפרת ונעמי.

על מועד הלוויה תבוא הודעה, בבניין ירושלים ננוחם".

עד סיפר עליו ראש המועצה כי כמתנדב במד"א אלקנה היה שותף במבצע חיסון התושבים, בקשר עם וותיקי היישוב ובסיוע שוטף. בזכות ההתגייסות שלו היינו מהראשונים לחסן את מרבית תושבי המועצה. "החיוך, הלב הרחב ורוח ההתנדבות תחסר לנו", נכתב בהודעה.

בהודעת מד"א נכתב כי "משפחת מגן דוד אדום מרכינה ראש וכואבת את נפילתו של חובש מתנדב מד״א, לוחם צה״ל רס"ל אלקנה נוילנדר הי״ד, שנפל ברצועת עזה, בן 24 בנופלו. אלקנה, היה חובש מסור ומקצועי, שהתחיל את דרכו במד״א בשנת 2015, ומאז הוא מתנדב בתחנת מד״א ירושלים יחד עם אביו, חובש מד״א אברי נוילנדר. במשך שנותיו במד״א טיפל והציל את חייהם של רבים.

אלי גרטנר, אחראי המתנדבים בתחנת מד״א ירושלים: "אלקנה ז״ל היה איש מלא בשמחת חיים, חובש מסור, פעיל מאוד, מקצוען ומלא בחמלה. הוא היה חלק בלתי נפרד מתחנת מד״א ירושלים. הוא היה חבר מדהים, אין איך להסביר את זה, הוא יחסר לנו מאוד״.

מנכ"ל מד"א אלי בין ספד לאלקנה ז"ל: "אלקנה ז"ל היה מתנדב מד"א מקצועי ומסור, שנתן יחס אישי לכל מטופל שלו. מגן דוד אדום מרכין את ראשו ומחבק את אביו מתנדב מד״א אברי נוילנדר, את אימו נאוה ואת אחיותיו ואחיו, יהי זכרו ברוך".

 

 וּמָחָה ה' דִּמְעָה מֵעַל כָּל פָּנִים

מלחמת חרבות ברזל חייל נהרג עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד