כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

לפיד לשטרן: "היית הח"כ ה-20 של יש עתיד"

שר האוצר לשעבר ערך מסיבת עיתונאים משותפת עם הרכש הטרי, פליט 'התנועה' והאלוף במיל. ח"כ אלעזר שטרן

שטרן ולפיד היום. צילום:פלאש 90
שטרן ולפיד היום. צילום:פלאש 90

יו"ר מפלגת 'יש עתיד', יאיר לפיד, וח"כ (אלוף במיל.) אלעזר שטרן קיימו היום (א') מסיבת עיתונאים משותפת בבית סוקולוב בתל-אביב, במהלכה הודיעו על הצטרפותו של ח"כ שטרן למפלגת 'יש עתיד' בבחירות הקרובות.

בפתח הדברים הודיעו השניים כי יפעלו להעלאת שכר המינימום של חיילי החובה בצה"ל. "יחד נקדם בכנסת הבאה, את הצמדת שכר חיילי החובה להעלאת שכר המינימום מפני שזה צודק ומפני שהגיע הזמן", אמר לפיד.

לפיד סיפר כי כבר בכנסת הנוכחית שטרן היה ה"חבר הכנסת ה-20" של 'יש עתיד'. "מפלגת 'יש עתיד' כולה שמחה על הצטרפותו באופן רשמי של מי שהיה לאורך הכנסת האחרונה החבר ה-20 של 'יש עתיד'. בכל המאבקים שניהלה 'יש עתיד' בכנסת הקודמת, נלחמת איתנו שכם אל שכם".

במהלך הדברים התייחסו גם לפיד וגם שטרן לשיתופי הפעולה הרבים שהיו בין 'יש עתיד' לעשייה הפרלמנטרית של ח"כ שטרן בכנסת הקודם, בהם חוק השוויון בנטל, חוק ניצולי השואה, חוק הגיור ועוד. שטרן אמר: "היו שיתופי פעולה רבים והגיור משקף סוג של אמירה משותפת על איך צריכה להיראות הדמוקרטיה היהודית היחידה בעולם. למרות שהייתי שייך למפלגה אחרת, ראיתי ביש עתיד שותפים פעילים מאד".

לאחר מכן התייחס ח"כ שטרן לתמיכה בחוק ברית הזוגיות ואמר שיתמוך בכל חקיקה עתידית בנושא:

כמו כן נשאל שטרן למה בחר להמשיך בפוליטיקה ולא לחזור לשרת את הציבור מבחוץ, שטרן נתן כדוגמא את הפעילות שהוביל לפיד בתפקידו כשר אוצר למען ניצולי השואה, פעילות שלטענתו הצליח לקדם ביתר שאת מתוך הממשלה: "אני מודה שעזבתי את הקרן לרווחת ניצולי השואה מתוך ציפייה שבכנסת אוכל לפעול למענם יותר ובזכות שר האוצר לפיד, קידמנו את נושא ניצולי השואה בישראל יותר משהקרן בראשותי קידמה".
לפיד שטרן התנועה יש עתיד גיור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד