כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
ימי השובבי"ם

מדוע הציג ר' מיילך תמונה של חסיד מאכיל אריה?

בשיעורו השבועי של המשפיע הרה"צ רבי אלימלך בידרמן במרכז 'אש קודש' בבני ברק הראה ר' מיילך תמונה גדולה של חסיד מבית שמש מאכיל אריה בארגנטינה. מה למד ר' מיילך מהתמונה? ואיך זה קשור לימי השובבי"ם? צפו בתיעוד וידאו מהשיעור 

מדוע הציג ר' מיילך תמונה של חסיד מאכיל אריה?
המשפיע רבי מיילך עם התמונה של האריה צילום: צילומסך קול הלשון

בשיאם של ימי השובבי"ם בהם מעוררים המשפיעים להתחזק, הראה המשפיע הגאון הצדיק רבי אלימלך בידרמן תמונה של חסיד מבית מאכיל אריה בגן חיות בארגנטינה.

ר' מיילך סיפר בשיעורו השבוע במרכז 'אש קודש' בבני ברק המועבר בשידור חי ב'קול הלשון' כי ישנו חסיד בבית שמש בשיעור של ר' מיילך, הרב ר' יוחנן טייטלבוים אשר היה בארגנטינה והוא הראה תמונות איך שהוא נותן אוכל לאריה בגן החיות. 

"הרי אם נגיד למישהו תיתן אוכל לאריה הוא יגיד שמע ישראל ווידוי הוא לא ישן בלילה" אמר המשפיע, ואתם תראו איך אפשר להאכיל אריה, ר' יוחנן שאל אותם איך אפשר לתת לו אוכל? הוא הרי יכול לאכול בשר חי לא חסר לו, הוא לא צריך מבושל, אמרו לו האריה הזה גדל כאן עם כלבים, ממתי שהוא נולד הוא גדל עם כלבים, הוא לא יודע את הכוחות שלו, הוא חושב שהוא כלב, ולכן אפשר לתת לו אוכל הוא לא עושה שום דבר, אז אמר ר' יוחנן: "חזרתי מארגנטינה ראיתי אריה שהוא לא יודע שהוא אריה".

"ככה גם אנחנו בימי השובבי"ם", יש לנו כוחות של אריה ואנחנו לא יודעים" אמר ר' מיילך, "תראו את התמונה, תראו", הצביע המשפיע על התמונה, זה ר' יוחנן אמיתי וזה אריה אמיתי, זה לא מזויף כמו שחשבו להגיד, הוא נותן אוכל לאריה, כן כן רבותי, אני מראה לכם את התמונה, כל אדם צריך לשנן לעצמו: תדע שאתה אריה, עכשיו בימי השובבי"ם שכל אחד ישנן וידע, תוציא את הכוחות שלך אתה אריה אמיתי". 

הרב אלימלך בידרמן אריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד