כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

פניה לשר התחבורה: טפל בתחנת האוטובוס במסוף כנות

נערים ונערות נאלצים ללכת כשלושה קילומטרים לתחנת האוטובוס הקרובה. עמותת "אור ירוק": " שיפור התחבורה הציבורית בישראל הינו צו השעה וצריך להיות חלק משינוי הסדר החברתי במדינה"

פניה לשר התחבורה: טפל בתחנת האוטובוס במסוף כנות


בשבוע שעבר, שלח מנהל כפר הנוער כנות ד"ר חזי יוסף, מכתב פנייה לשר התחבורה ישראל כץ, במטרה להסדיר את תחנת האוטובוס שמשמשת את תלמידי הכפר, במסוף כנות.

על פי מנהל הכפר, במשך שנים הייתה תחנת אוטובוס בכנות, על כביש 7, אשר שימשה את כ- 420 התלמידים וחמישים משפחותיהם. לפני כמה שנים, החלו עבודות בכביש זה לפיתוח המחלף וסלילה של הכבישים ולכן לא עצרו אוטובוסים להעלאת והורדת נוסעים במקום זה. התוצאה העגומה הייתה, כי נערים ונערות נאלצו ועדיין נאלצים ללכת כשלושה קילומטרים לתחנת האוטובוס הקרובה.

מהתמונות שצולמו ניתן לראות בבירור, כי אין עדיין תחנה אוטובוס של ממש במקום וכי גם בשלט שהוצב שם לא רשומים מספרי הקווים שאמורים לעצור בתחנה.

לאחרונה, מציין ד"ר יוסף, הסתיימו העבודות והוצבה תחנת אוטובוס אך משום מה האוטובוסים שמגיעים למקום לא עוצרים בתחנה זו. יותר מכך, כותב מנהל הכפר: "נכון להיום, התחנה והמעבר מוזנחים, המעבר התת קרקעי מלוכלך ואדמת סחף מכסה חלקים רבים מהאזורים שרוצפו ופותחו באופן מרשים".

מנהל הכפר מוסיף כי בנוסף לחוסר הנוחות ישנה גם בעיה בטיחותית חמורה: "מעבר לאבסורד של השקעה ואי שימוש בתחנה, יש את החשש המוחשי לחיי אדם" ומסכם בפנייה אל השר: "אנא עשה כל שביכולתך להביא את חברות האוטובוסים לעצור בתחנה להורדה ולהעלאת נוסעים".

עמותת אור ירוק: "שיפור התחבורה הציבורית בישראל הינו צו השעה וצריך להיות חלק משינוי הסדר החברתי במדינה. שיפור התחבורה הציבורית והגדלת מספר המשתמשים בה תביא להפחתת צפיפות הנסיעה בכבישים, לנסיעה בטוחה יותר ולהפחתת מספר תאונות הדרכים".
אור ירוק תנועה כביש תאונות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד