כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
הממלכה מתגייסת למען הדרום

נדיר: הגר"ד לנדו והגר"ב פוברסקי במכתב אישי ליהודי אנגליה

לקראת המגבית למען 'מטה החסד' של הרב אהרון אסייג שתיפתח היום באנגליה, מרנן ורבנן הגאון רבי דב לנדו שליט"א והגאון רבי בערל פוברסקי פרסמו אגרת מיוחדת לקהילות הקודש בממלכה ^ כל הפרטים

נדיר: הגר"ד לנדו והגר"ב פוברסקי במכתב אישי ליהודי אנגליה
אצל הגרב"ד פוברסקי צילום: באדיבות המצלם

המגבית של 'מטה החסד' למען תושבי הדרום מקיפה את העם היהודי כולו ומרגשת יהודים מכל רחבי תבל. הבוקר מתפרסם מכתב מיוחד עליו חתומים מרנן ורבנן הגאון רבי דב לנדו שליט"א והגאון רבי בערל פוברסקי פרסמו אגרת מיוחדת לקהילות הקודש בממלכה שבה הם מרחיבים על חשיבות מפעלות הקודש של הרב אסייג, וקוראים לציבור להיות להם לעזר ולאחיסמך וחותמים כי "יש בזה מחיוב הצלת נפשות והחזקת תורה וקיומה".

המכתב מצטרף למכתב רבני לונדון שפורסם בשבוע האחרון שבו הם קראו לציבור היראים לתמוך במפוני הדרום. כזכור, בימים האחרונים עשרות מחשובי רבני סטמפורד היל מכלל הקהילות התאספו לכנס מיוחד על מנת לסייע ל'מטה החסד'. האסיפה אורגנה ע"י ידידי מטה החסד בלונדון, העסקנים הרב נתן בינדינגר הרב אברהם בר-חורין והרב אליעזר לעוו.

לחצו כאן והשתתפו בסיוע>>

הכנס נערך כולו בסימן הצלת תושבי הדרום, ולרבנים הוצג המצב לאשורו כאשר משפחות רבות עדיין, כ-90 יום מאז המלחמה, עדיין לא שבו לבתיהם ומתמודדים עם קשיים באופן יומיומי. במהלך הכנס המיוחד הרבנים קיבלו סקירה מעמיקה על היקפי החסד של הארגון בחודשים האחרונים והוצגו המספרים המרגשים של התמיכות.

לנוכחים הוצג הסכום הבלתי נתפס של יותר מ-4 מיליון דולר שכבר חולקו לתושבי הדרום באמצעות שלל תמיכות. אם זה חכירת 180 דירות לתושבים מפונים, אם זה כוללים שהוקמו במקומות שונים אליהם פונו התושבים, כרטיסי מזון, ארוחות חמות, חוגים, אירועים, הפנינג, הפעלות, מימון בגד למשפחות ועוד.

בימים אלו נערכת התרמה אליה מתגייסים בעולם היהודי כולו במטרה לסייע למפעלות החסד העצומים של 'מטה החסד' בראשות הרב אהרון אסייג שליט"א. למגבית נרשמה התגייסות אדירה של ראשי הקהילות מכל אזור הדרום שבני קהילותיהם נעזרים באופן יומיומי ב"מטה החסד" לצד התגייסות יהודים משמעותית בריכוזים היהודיים ברחבי תבל, שעוקבים אחרי מהפכת החסד שמוביל הרב אסייג בדרום ומבקשים להיות חלק בקמפיין צ'רידי שנערך בימים אלו.

לחצו כאן והשתתפו בסיוע>>

 

מלחמת חרבות ברזל הרב ברוך דב פוברסקי הרב דב לנדו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד