כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
תפילות לשלומו

הגננת של ניר עוז חזרה לעבוד: "כפיר ביבס חסר בגן"

לדבריה "מבחינתי, לעבור לקריית גת זה סוג של רוגע" | באשר לדירות בקרית גת: "זה לא כמו החיים בקיבוץ, אבל זה הרבה יותר טוב מהמלון"

הגננת של ניר עוז חזרה לעבוד: "כפיר ביבס חסר בגן"
כפיר ביבס צילום: צילום מסך

רוקסנה סלימסון, הגננת המיתולוגית של ניר עוז חזרה לעבודה בקרית גת אליה פונו תושבי הקיבוץ לאחר ששהו תקופה ארוכה במלונות השונים... בראיון ל-Ynet היא אומרת כי "הילדים מרגישים בטוחים, ברגע שההורה רגוע, אז גם הילדים. יצאנו אתמול לטיול והיה מושלם, אבל אנחנו עדיין מחכים לכולם".

עוד אמרה כי "מבחינתי, לעבור לקריית גת זה סוג של רוגע. בגן יש בסך הכול שישה ילדים, הקמנו אותו מאפס והתחושה טובה. הרשינו לעצמנו לפתוח את הגן מ-7:00 בבוקר עד 16:00 אחר הצהריים, וזה מרגיע את ההורים". היא גם מתייחסת לילדי הגן שעברו את מתקפת הטרור בשמחת תורה. "בגן חסר כפיר ביבס שגורלם שלו ושל אחיו אריאל לא ברור, כמו גם עומר סימן טוב ז"ל".

באשר לדירות אותן הם קיבלו בשבוע שעבר בבניינים בקרית גת: "זה לא כמו החיים בקיבוץ, אבל זה הרבה יותר טוב מהמלון. דאגו לנו ממש יפה, ואנחנו מרגישים בבית", הוסיפה.

המעבר לעיר הגדולה צוין בטקס מרגש שורת דגלים, האוטובוסים שלוו באופנועים. בדירות עצמן מתנדבים הכינו הכל, מריהוט ועד אוכל. רינה בזר, תושבת הקיבוץ, אמרה כי היא מרגישה "התרגשות גדולה, הדמעות זורמות, על הממשלה וההתנהלות אני לא רוצה לדבר, רק יכולה לומר מילים טובות על התושבים: קיבלנו דירות נהדרות. מתנדבים שמו לנו בחוץ עציצים, ובפנים תמונות, ריהוט, כלים, אוכל, כל מה שאפשר לבקש כשאתה נכנס לבית בלי כלום".

צילי אדר, סיפרה בראיון לYnet כי "יפה אדר נחטפה לעזה ולשמחתנו חזרה. רובכם מכירים את האישה האדירה והאצילית הזאת. לעומת זאת, תמיר, עדיין חטוף בעזה. אין לנו מושג מה איתו, אף חטוף לא פגש אותו. אנחנו מחכים לו בקוצר רוח. רוב תושבי ניר עוז הגיעו היום ונכנסים לדירות חדשות כאן בכרמי גת, יישוב שאנחנו רוצים לקרוא לו בשבילנו: כרמי עוז. אנחנו מרגישים כמו קיבוץ. אנחנו מרגישים פה קהילה, אהבה, תושבי קריית גת עוטפים אותנו. אלה שתי קהילות מסוגים שונים, שלדעתי יתחברו יפה מאוד.

גננת כפר עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד