כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

5 חשודים עוכבו לחקירה: הטמינו פסולת בלתי חוקית

במקום דקלים לחוף – הטמינו פסולת באופן פיראטי: בפעילות אכיפה שביצעה היום המשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה בצפון הארץ, עוכבו לחקירה 5 חשודים בהטמנת פסולת בלתי חוקית והפרת תנאים ברישיון העסק

5 חשודים עוכבו לחקירה: הטמינו פסולת בלתי חוקית
הפסולת שהוטמנה צילום: כמאל קאזמל, המשטרה הירוקה

בעקבות פעילות סמויה שכללה מעקבים, סיורים ואיסוף מודיעין שביצעו מפקחי המשטרה הירוקה של משרד להגנת הסביבה, פשטו היום (ד') כוחות משולבים של המשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה, יחידת ינשו''ף המשותפת למשרד להגנת הסביבה ורשות הטבע והגנים,  מחוז צפון של המשרד, שוטרי מדור הגנת הסביבה ושוטרי תחנת כפר כנא על תחנת מעבר בגן אפרת שליד טבריה שבו הוטמנה לפי החשד פסולת בניגוד לחוק והופרו תנאים ברישיון העסק. בפעולה עוכבו 5 חשודים לחקירה.

על פי החשד, פסולת גזם שקוצצה בשילוב פסולת גושית פונתה מתחנת המעבר באופן לא חוקי והוטמנה באתר הפיראטי, אשר אינו מחזיק בהיתרים ורישיונות דבר היוצר מפגעים חמורים בהן חשש לשריפות וזיהום הקרקע. מלבד הנזק הסביבתי לקרקע, הטמנת הפסולת במשך תקופה ארוכה עלולה לחלחל ואף לזהם מקורות מים בקרבת האתר.

המשטרה הירוקה תפעיל את כלל הכלים האכיפתיים שעומדים לרשותה במטרה לשמור על החוק, לייצר הרתעה כנגד העבריינים הסביבתיים ובכך לשמור על הסביבה ובריאות הציבור.

עבד מאחמיד, מנהל (בפועל) המשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה: "הטמנת פסולת שלא כחוק מהווה הפרה משמעותי ומפגעים סביבתיים משמעותיים. המשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה תמשיך לפעול בשיתוף הגורמים הרלוונטיים למיגור עבריינות סביבתית בנושאים אלו ולמיצוי הדין עם כלל הגורמים המעורבים במקרה"

אכיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד