י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
אנטי ישראלי

בנסיון להשפיע על הנרטיב: הירדנים הקימו אתר חדשות בשפה העברית

חברת התקשורת הירדנית 'רואיה מדיה' הקימה אתר חדשות בשפה העברית. החברה פרסמה כי היא השיקה אתר חדשות בשפה העברית כדי "לגשר על השיח הערבי-ישראלי". משיטוט באתר עולה כי דרוש עורך לשוני לשפה העברית, והאתר אנטי ישראלי

בנסיון להשפיע על הנרטיב: הירדנים הקימו אתר חדשות בשפה העברית
אילוסטרציה צילום: unsplash

חברת התקשורת הירדנית 'רואיה מדיה' (Roya Media Group) השיקה אתר חדשות חדש בשפה העברית שמטרתו לספק נקודות מבט פלסטיניות וערביות לקהל דוברי עברית ברחבי ישראל והעולם.

אתר Roya News Hebrew, יחד עם הפלטפורמות הדיגיטליות שלה, יעדכנו את הישראלים על ההתפתחויות האחרונות במדינות ערב, תוך דיווח על התקוות והשאיפות של הירדנים והפלסטינים.

בנוסף, הפלטפורמה שנחשפה תשמש כערוץ להדגשת מצבה החברתי-כלכלי והפוליטי הנוכחי של ישראל לקוראים הערבים, במיוחד אלה בירדן ובגדה המערבית.

האתר he.royanews.tv והפלטפורמות הדיגיטליות שלו נועדו גם להציג את המסר של 'קבוצת רואיה', האתר דיווח כי מטרתו "להשמיע את הקול של ירדן ושאיפות העם הפלסטיני. הציבור הישראלי יקבל מבט פנימי על חדשות וניתוחים המשקפים את המצב בשטחים הפלסטיניים ובירדן. מצד שני, רואיה מספקת לקהל הערבי שלה תפיסה של התפתחויות חברתיות, כלכליות ופוליטיות בתוך ישראל". יש לציין כי ירדן היא מדינה אנטישמית שונאת ישראל, והדבר ניכר בתוכן של האתר החדש, בנוסף כדאי לעורכי האתר לשפר את העברית, ולהעסיק יועץ לשוני בדחיפות.

מטרת האתר כפי שהצהירה החברה: "להשפיע על לבם ומוחם של גברים ונשים צעירים, תוך אינטראקציה עם יוצרי העתיד באמצעות תוכן תרבותי מאוזן המבטא מגוון תרבותי וחברתי, חלק ממשימתו היא ליידע את הדור הצעיר על מהות הסוגיה הפלסטינית ולהתעדכן בהתפתחויות האחרונות בה. כמו כן, הוא משמש כגשר על ידי העברת דיונים ומגמות פוליטיות בתוך ישראל לקהל של רואיה בירדן ומחוצה לה".

 

אינטרנט אנטישמיות ירדן פלסטינים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד