ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
"עוד לא ראיתם כלום"

האתר שמתעד את זוועות החמאס - וחסום בארץ"

מערך ההסברה ודובר צה"ל השיקו אתר חדש המציג תיעודים של זוועות החמאס מהשבעה באוקטובר, זאת כחלק מהמאמץ ההסברתי לקראת הדיון בבית הדין הבינלאומי בהאג. הגישה לאתר למשתמשים מישראל נחסמה

האתר שמתעד את זוועות החמאס - וחסום בארץ"
מבצע חרבות ברזל - היום הראשון צילום: צלמי פלאש90

מערך ההסברה הלאומי במשרד ראש הממשלה העלה אתמול את האתר הבין לאומי אשר מציג לעולם חלק מהפשעים של חמאס נגד האנושות, עם צילומים וסרטונים מזירות הטבח של ה-7 באוקטובר.

האתר פותח בשיתוף עם דובר צה"ל ומצטרף למגוון מהלכי הסברה לקהל הבינלאומי, עליהם פועלים בכלל הגופים המדינתיים במהלך המלחמה. האתר הועלה לקראת פתיחת הדיון בעתירה נגד ישראל בבית הדין הבינלאומי בהאג.

כל הצילומים ממוקדי הרצח השונים טושטשו על מנת לשמור על פרטיותם של הקורבנות. האתר מיועד לקהל הבינלאומי בלבד. יחד עם זאת, האתר נחסם למשתמשים מישראל.

ראש מערך ההסברה הלאומי מושיק אביב אמר: "כחלק מפעולות ההסברה המקיפות והמאומצות, משרד ראש הממשלה באמצעות מערך ההסברה הלאומי ובשיתוף דו"ץ אנו מעלים אתר שינציח ויזכיר את מעשי הטבח הנוראי שבוצעו באזרחי ישראל ב-7 באוקטובר. נמשיך ונפעל לכך שאזרחי העולם לא יוכלו להשאר אדישים לטבח הנוראי שחווינו".

עוד הוסיף: "מדובר בכלי הסברתי ומדיני חשוב, שמציג את הפשעים החמורים נגד האנושות. מחר נופיע בבית הדין בהאג, ואתר זה יסייע למדינת ישראל במשימתה להזכיר לעולם שאנחנו הקורבן באירוע הטרור חסר התקדים שחווינו".

בית הדין הבינלאומי בהאג מלחמת חרבות ברזל חמאס עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד