כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
"איפה הייתם?"

המפגש הקשה בין התושבת שאיבדה שישה מבני משפחתה לגלנט

ראומה קדם, תושבת ניר עוז ששישה מבני משפחתה נרצחו בשביעי באוקטובר, פגשה את שר הביטחון יואב גלנט. ראומה הטיחה בגלנט בכאב: "אין לי יותר לב, הלב נשרף. למה? איפה אתה היית? באילת? איפה? טלפון אחד! טלפון אחד, ערב קודם, תמר הייתה יוצאת"

המפגש הקשה בין התושבת שאיבדה שישה מבני משפחתה לגלנט
מבצע חרבות ברזל - היום הראשון צילום: צלמי פלאש90

שר הביטחון יואב גלנט נפגש קיבוץ ניר עוז עם ראומה קדם, ששכלה שישה מבני משפחתה בטבח שמחת תורה. במפגש הטעון שתיעודו הובא ב"חדשות 12" הטיחה ראומה האשמות קשות בשר גלנט, שהקשיב לה דקות ארוכות בשתיקה.

ראומה איבדה בטבח את בתה תמר, חתנה יונתן, את שלושת נכדיה, שחר, ארבל ועומר ואת חמותה של תמר קרול. ראומה אמרה לשר גלנט: "אין לי יותר לב, הלב נשרף. למה? איפה אתה היית? באילת? איפה? טלפון אחד! טלפון אחד, ערב קודם, תמר הייתה יוצאת! חבר'ה, תתכוננו, משהו קורה".

עוד הוסיפה בכאב: "אני, עכשיו הם יבואו אליי, אוספת את הבובות של הילדים שלי? תמר, ג'ון, שלושת הנכדים, ארבל, שחר, עומר, תאומות בנות..." מה אנחנו? טלפון אחד. טלפון למישהו. מה ביקשנו?".

יחד עם זאת ראומה הבהירה לגלנט שכל מי שאחראי למחדל – יעזוב את תפקידו: "זו לא גזרה, אלה אנשים שלא מילאו את תפקידם. שבוע קודם, ככה הפקרתם אותנו?".

עוד הוסיפה: "אז נכסים יותר גדולים? אז כיסא יותר רחב? השכר? מי יחזיר? בואו איתי לבית הקברות, בואו תראו מה זה קבר אחים. תחשוב שאלה הנכדים שלך, הנינים שלך עוד 10 שנים. הם ישלמו, כל בעלי התפקידים ישלמו על זה".

ראומה שאלה את גלנט למה הוא מסתכל עליה בפליאה. גלנט השיב: "אני לא מסתכל עליך בפליאה, אני שומע אותך".

חמאס עזה יואב גלנט מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד