ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
"יש לי איתו ויכוחים"

שרת המשפטים לשעבר: "ברק הוא מומחה בעל שם עולמי לזכויות אדם"

שרת המשפטים לשעבר תמכה במינויו של אהרון ברק לייצג את ישראל בהאג. "לגבי ייצוג ישראל בבית הדין הבינלאומי בהאג צריך מומחה בעל שם עולמי לזכויות אדם - וזה בדיוק אהרן ברק", אמרה

שרת המשפטים לשעבר: "ברק הוא מומחה בעל שם עולמי לזכויות אדם"
שופט העליון בדימוס אהרון ברק צילום: Yonatan Sindel/Flash90

שרת המשפטים לשעבר איילת שקד התייחסה הבוקר (חמישי) למינויו של נשיא בית המשפט העליון בדימוס אהרן ברק לייצג את ישראל בהאג, לקראת הדיון היום ואמרה כי הוא מומחה בעל שם עולמי.

השרה לשעבר אמרה בריאיון לכאן רשת ב': "היו לי הרבה מאוד ויכוחים, גם באופן אישי איתו, יש לי איתו הרבה מחלוקות בנוגע למשפט פה בתוך ישראל, אבל לגבי ייצוג ישראל בבית הדין הבינלאומי בהאג צריך מומחה בעל שם עולמי לזכויות אדם - וזה בדיוק אהרן ברק".

על השאלה האם החלטה לשלוח נציגות ישראלית להאג אמרה: "אני מניחה שהסיבה הייתה למנוע צו להפסקת מלחמה. בסוף בית הדין יכול להוציא צו להפסקת מלחמה. נכון שמועצת הביטחון של האו"ם צריכה לאשר את הצו והסיכוי שזה יקרה הוא נמוך, אבל אני מניחה שישראל לא רוצה לקחת שום צ'אנס בעניין הזה".

שקד הוסיפה: "אני חושבת שיש הזדמנות להשתמש בדיון הזה כדי לחשוף לעולם את הפשעים נגד האנושות שחמאס עשה.

בית הדין הזה שייך לשורה של ארגונים הקשורים לאו"ם, כולם ארגונים אנטישמים, מושחתים, מוטים, פוליטיים, יש שם את הכל חוץ מהאמת. אבל, זו פלטפורמה שאנחנו לא יכולים להתעלם ממנה ואנחנו צריכים לנצל אותה לטובתנו", כך שקד.

מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד