כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
אסטרטגי ומבוקש

מתחם ההייטק החדש לחרדים בבני-ברק יוצא לדרך

השקעה בפרויקט המשרדים החם של המרכז בבני-ברק עם תב״ע מאושרת, החל מ- ₪229,000 - צפי להכפלת זכויות!

מתחם ההייטק החדש לחרדים בבני-ברק יוצא לדרך
בני ברק על הפארק צילום: בריטניה ישראל בני ברק

באחד האזורים המבוקשים בארץ, בקו ראשון לצד המזרחי של פארק הירקון, עומד לקום מגדל משרדים חדש ומפואר אשר יהווה מוקד מרכזי לתעסוקה ומסחר באזור. ״הפרויקט נמצא במיקום הכי טוב שאפשר לבקש – בלב המרכז, בצמוד לפארק הירקון ועם נגישות קלה במיוחד״, אומרים בחברת בריטניה-ישראל, העומדת מאחורי הפרויקט, ומוסיפים: ״התב”ע כבר מאושרת וכעת אנחנו עובדים על אישור הכפלת זכויות הבנייה במטרה למקסם את הרווחים הצפויים ולהקנות למשקיעים 2 משרדים במחיר של 1 – זו עסקה נדירה וייחודית שלא רואים בכל יום - המתחם נותן אופק עבור האוכלוסיה החרדית ויאפשר להם להשתלב בשוק העבודה המבוקש באזור המרכז וצפוי להכיל עסקים חרדים רבים״. 

להשקיע במרכז עם הון עצמי נמוך במיוחד

עם הון עצמי נמוך במיוחד, מ- ₪229,000, קשה לחשוב על עסקה כדאית, בטוחה ומשתלמת יותר. ״על פי התחזיות המשקיעים יהנו מרווחים גבוהים במיוחד, בין אם יחליטו להמשיך לשלב הבנייה וליהנות מהכנסה חודשית בסדר גודל של כ- ₪4,250 מדי חודש (המסתכמים בכ- ₪51,000 בשנה!), ובין אם יחליטו למכור את הקרקע לפני כן וליהנות מהרווח הצפוי – כל זאת עוד לפני שלב הכפלת הזכויות – במידה והכפלת הזכויות תאושר יקבל כל משקיע משרד נוסף ובכך גם ההכנסה החודשית תוכפל!״ אומרים בחברה. 

על התב”ע החדשה והתכנון של הפרויקט היוקרתי אמון אחד ממשרדי האדריכלים המובילים בישראל והידועים בישראל – “מילוסלבסקי אדריכלים”. למשרד ניסיון עשיר הן בשוק המקומי והן בשוק עולמי ואינספור פרויקטים, כמו: מגדלי משה אביב, בית הלוחם, מרכז הספורט באלעד, בית ישראל קנדה, מגדל נשר, מגדל ספיר ועוד. 

קרדיט: בריטניה ישראל בני ברק

מיקום אסטרטגי ומבוקש

המגדל היוקרתי יתנשא לגובה עצום ממנו הקומות הגבוהות יהנו מנוף פתוח ומרהיב המשקיף עד לים התיכון. בנוסף, המגדל יהנה מגישה נוחה במיוחד עבור הולכי רגל ועבור המשתמשים בתחבורה הציבורית והפרטית, הרבה בזכות גשר הרלינג הנמצא בצמוד והכבישים המרכזיים המובילים אל ומהמתחם המקשרים אל כל אזור המרכז והארץ. ״שכונת בני ברק צפון עומדת להשתנות מאוד בשנים הקרובות וזה אחד הפרויקטים המובילים שישנו את פני העיר. כל מה שחשבנו על האזור ולא רק עליו, אלא בכלל על השקעות בתחום הנדל”ן עם הגדלת זכויות ורווחים פוטנציאלים הולך להשתנות״, אומרים בבריטניה-ישראל, ״המיקום מעולה, התכנון והעיצוב הם ברמה הגבוהה ביותר, אך יש גם הרבה מעבר לכך – הקרקע עליה יקום הפרויקט יצאה למרכז כחלק מתוכנית הותמ״ל (הוועדה לתכנון מתחמים מועדפים לדיור) אשר קבועה שהמתחם יכלול כ- 3,000 יחידות דיור אשר ייבנו בצמוד לבפרויקט, מה שיהפוך את הביקוש לגדול עוד יותר״. 

המשא ומתן להגדלת הזכויות נמצא בעיצומו

חברת בריטניה-ישראל פועלת בימים אלו על מנת להגדיל את זכויות הבנייה במתחם בהיקף משמעותי, מה שיאפשר למשקיעים אשר ירכשו משרד בפרויקט לקבל משרד נוסף ללא עלות הקרקע – בכך למעשה המשקיעים יוכלו כפי שכבר ציינו ליהנות מדמי שכירות כפולים. ״אם נסתכל על פרויקטים הנמצאים בסמוך נראה שמחירים המשרדים נעים בטווח של כ- ₪13,000 למ״ר ומעלה, מנגד אצלנו יהנו המשקיעים אשר יגיעו עד לשלב הבנייה ממחיר של ₪9,800 למ״ר בנוי – לפי עלויות הבנייה – מדובר כאן בחיסכון של כ-27% עם הכפלת הזכויות!״, אומרים בבריטניה-ישראל ומסכמים: ״המחיר הנמוך הופך את העסקה הזו לאטרקטיבית במיוחד כעת עוד בטרם הכפלת הזכויות, ברור לכולם שהמחיר יזנק משמעותית במאות אלפי שקלים עם קבלת אישור הכפלת הזכויות – זו נקודת הזמן המושלמת להצטרף להשקעה״. 

*המחירים המוצגים בכתבה לא כוללים עלויות בנייה
*בכפוף לאישור גורמי תכנון
*ניתוח הנתונים והמספרים בכתבה הינם לפי שמאות נקודתית
*בכפוף לזכויות נוספות ככל ויחולו (אישור תב”ע חדשה)

נדל"ן בני ברק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד