כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
100 ימים לחטיפה

המשפחות זעקו בגבול עזה: "לא נעצור עד שתחזרו הביתה"

משפחות החטופים מחריפות את צעדיהן וקוראות לאזרחי ישראל להצטרף ללחץ. המשפחות קראו ליקיריהן: "תחזיקו מעמד! אנחנו לא נעצור עד שתחזרו הביתה. עם ישראל כולו מאחוריכם"

המשפחות זעקו בגבול עזה: "לא נעצור עד שתחזרו הביתה"
הרמקולים בגבול עם עזה צילום: מטה משפחות החטופים

100 ימים בהם נמצאים 136 חטופים בשבי חמאס-דאעש בתנאים מסכני חיים, ללא אוכל, מים וטיפול רפואי. כשההצעה הקטארית מונחת על השולחן, משפחות החטופים מחריפות את צעדיהן וקוראות לאזרחי ישראל להצטרף.

משפחות החטופים הגיעו היום לגבול עזה (נירים - סמוך לחאן יונס) מצוידות ברמקולים עוצמתיים במיוחד כדי לצעוק ליקיריהן במטרה שישמעו אותן במעמקי מנהרות חמאס דאעש.

המשפחות קראו ליקיריהן: "תחזיקו מעמד! אנחנו לא נעצור עד שתחזרו הביתה. עם ישראל כולו מאחוריכם".

מיד לאחר מכן המשפחות קיימו מסיבת עיתונאים במתחם מסיבת הנובה ברעים להזנקת האירועים לציון 100 ימים לחטיפה.

על גבול עזה, בעזרת רמקולים עוצמתיים במיוחד: המשפחות קראו ליקיריהן: "אל תתייאשו. אנחנו הופכים את העולם כדי להחזיר אתכם. לא מאמינים שכמעט הגענו ליום ה-100. תהיה חזקים, זה תיכף נגמר".

מלכי שם טוב, אביו של עומר שם טוב קרא לבנו: "עומר שם טוב, כאן אבא. אני מקווה שאתה שומע אותנו. תהיה חזק, אני יודע שאתה חזק. אני יודע שהאמונה מחזיקה אותך. כולנו בבית מחכים לך. עוד מעט, עוד קצת".

מירב לשם גונן, אמא של רומי גונן שחטופה בעזה: "אנחנו מתגעגעים אליך אבל אנחנו חזקים. אנחנו הופכים את כל העולם בשבילך. 100 ימים זה הרבה יותר ממה שחשבתי שיקרה, הייתי בטוחה שתחזרי באותו שבוע. תשמרו אחד על השני, תחזיקו אחד את השני, תהיו אור אחד בשביל השני. אני אוהבת אותך, תשמרי על העוצמות שלך כי יש לך כאלה מלא".

שי ונקרט, אביו של עומר ונקרט אמר: "כפרה עליך אני יודע שאתה חזק. אני יודע שאתה נמצא בתופת, אני סומך עליך שאתה עושה הכל כדי לשמור על עצמך. אנחנו עושים את הכל. אתה לא מתאר לעצמך מה אנחנו עושים. אני שולח לך עוצמות".

במוצאי שבת 13.01.24 - מטה המשפחות יקיים עצרת מיוחדת לתמיכה בחטופים ובני משפחותיהם, עצרת שתמשך 24 שעות ברצף!

במשך 24 שעות יעלו על בימת העצרת בכיכר החטופים בני משפחות החטופים, מיטב אמני ישראל, אישי ציבור, מנהיגים מהארץ ומהעולם. כולם יגיעו לזעוק לצד משפחות החטופים: ״כל עיכוב בקידום עסקה, מסכן את חיי החטופים שזמנם הולך ואוזל״.

 

עזה חאן יונס מלחמת חרבות ברזל מטה משפחות החטופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד