כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
סערת רגשות

קם מהשבעה על אביו וביום ראשון הוא מתחתן

בני משפחת לנקרי נמצאים בישורת האחרונה לקראת חתונתו של האח • הם עדיין לא מעכלים את פטירתו של אביהם הרב נפתלי לנקרי זצ"ל, שנפטר לאחר התדרדרות חמורה במצבו הרפואי • אחרי תקופה ארוכה של סערת רגשות בלתי פוסקת עם כל שינוי במצב האב, הם נערכים עכשיו לשמחה הגדולה בחתונת האח – הבעיה: אין להם יכולת לממן את האירוע

קם מהשבעה על אביו וביום ראשון הוא מתחתן
הרב לנקרי זצ"ל צילום: באדיבות המצלם

חתונה בצל השבעה. לקראת סוף השבוע האחרון קמו בני משפחת לנקרי מביתר עילית, מה'שבעה' על אביהם הצדיק הרב נפתלי לנקרי זצ"ל, אברך כולל יקר, הוגה בתורה ופניו מאירות בחכמה.

לתרומה למשפחה ולחתן היתום הקליקו כאן עכשיו>>>

האב נפטר בגיל 61, לאחר שבשנים האחרונות התדרדר מצבו הרפואי מדחי אל דחי. סוכרת, מחלת לב, תפקוד גופני הולך ומתדרדר, עד שלבסוף סבל מאיבוד דם תמידי וחולשה נוראית כתוצאה מכך. המשפחה קיוותה מאוד שהוא יספיק להיות בחתונת בנו לפני פטירתו, או לפחות יספיק לשמוע על כך שבנו מתחתן, לברך אותו לפני החופה, ולצפות ששידור של החתונה, ממיטת חוליו בבית החולים.

אבל לא כך רצתה ההשגחה העליונה. האב נפטר לבית עולמו כשבועיים וחצי לפני חתונת בנו. בחתונה הוא ישתתף בלי גוף, כשנשמתו תרד משמי מרום כדי לראות בשמחת בנו.

כשעלו על קברו של אביהם בסיום השבעה, הביא אתו החתן את חליפת החתונה שלו, והזמנה מהודרת שהודפסה לכבוד החתונה. הוא הניח אותן על קברו הטרי של אביו, ופרץ בבכי נורא. המשפחה לא נותרה אדישה לנוכח המראה המזעזע, כל הנוכחים געו בבכי מטלטל, זעקות של כאב גדול החרידו את בית העלמין. כאב נורא על אדם יקר שבאנשים, שנלקח מהם לבלי שוב.

אבל אין להם זמן להצטער, אין להם זמן לבכות. הם חייבים להשלים את ההכנות האחרונות לקראת חתונתו של האח, אחד מבניו של הרב לנקרי זצ"ל, שמתחתן ביום ראשון הקרוב.

תשעה ילדים הותיר הרב לנקרי, שלושה מהם נישאו בחייו, אחד נוסף מתחתן בעוד ביום ראשון ד' שבט, ועוד חמישה בבית, רווקים מתבגרים שממתינים לישועה שבעז"ה תבוא בקרוב. הצעיר מביניהם כבר בן 20 והמבוגר בן 31.

אין להם כלום, החתן מגיע לחתונה בידיים ריקות. המשפחה היתה כל כך עסוקה במצבו הקשה של האב שהיטלטל בין חיים למוות בתקופה האחרונה, אף אחד לא זכר בכלל שהחתונה מתקרבת. ההכנות נעשו בעצלתיים, ואין להם כסף להשלים אותן, עכשיו הם חייבים להתארגן לחתונה שמחה במיוחד, אין להם פנאי רגשי, אין להם כסף, הם חייבים עזרה!

כאן תצא הקריאה לכל מי שנחשף למקרה העצוב והכואב הזה, לפתוח את הלב, לפקוח את העיניים ולראות בצרתו של החתן היקרה לתרום ולסייע כל אחד כפי יכולתו ואפילו קצת מעבר ליכולת, כדי שנוכל לשאת עיניים למרום ולומר לאבינו שבשמים, אבא יקר, אנחנו עשינו כל מה שאנחנו יכולים כדי לשמח את האמא האלמנה ואת בנה החתן הזה שמתחתן בתוך האבל הכבד על פטירת אביו. עכשיו תורך לעשות את כל מה שאתה יכול – והוא יתברך, אין גבול ותכלית ליכולת המופלאה שלו.

לתרומה למשפחה ולחתן היתום הקליקו כאן עכשיו>>>

קופת העיר חתן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד