כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
הנתונים המלאים

סקר: גנץ יציב - סמוטריץ' עובר את אחוז החסימה

לפי סקר חדש של חדשות 12, המחנה הממלכתי מקבלת 35 מנדטים, בעוד הליכוד 18 בלבד. יחד עם זאת, סמוטריץ' והציונות הדתית עוברים את אחוז החסימה | אם בראשות העבודה ומרצ יעמוד יאיר גולן - הרשימה תקבל תשעה מנדטים

סקר: גנץ יציב - סמוטריץ' עובר את אחוז החסימה
נתניהו וסמוטריץ' צילום: עמית שאבי, לע"מ

97 ימים למלחמה: סקר חדשות 12 - המחנה הממלכתי בראשות השר בני גנץ זוכה ל-35 מנדטים, הליכוד בראשות נתניהו - 18 ויש עתיד בראשות לפיד 14 מנדטים. ש"ס בראשות אריה דרעי הייתה זוכה ל-11 מנדטים, ישראל ביתנו 9 מנדטים, עוצמה יהודית 8, יהדות התורה 7, חד"ש-תע"ל עם 5 ורע"ם עם 5.

הציונות הדתית בראשות בצלאל סמוטריץ' עוברת הפעם את אחוז החסימה, ומקבלת ארבעה מנדטים - וכך גם מרצ. מפלגת העבודה ובל"ד אינן עוברות את אחוז החסימה. הקואליציה מקבלת בסקר זה כ-48 מנדטים.

סקר נוסף בדק תרחיש לפיו מפלגות חדשות יצטרפו למפה הפוליטית. אחת בראשות נפתלי בנט, השנייה בראשות יוסי כהן, ומפלגות העבודה ומרצ שירוצו ברשימה מאוחדת בראשות יאיר גולן.

בתרחיש זה העבודה ומרצ בראשות גולן זוכות לתשעה מנדטים, מפלגה בראשות נפתלי בנט 10 מנדטים ומפלגה בראשות יוסי כהן שישה מנדטים.

בשאלת ההתאמה לראשות הממשלה, בהשוואה בין נתניהו ללפיד - נתניהו מקבל 33% אחוזי תמיכה, בעוד לפיד 28%.

מנגד, 42% מהנשאלים העידו כי בני גנץ מתאים לתפקיד בעוד בהשוואה אליו, נתניהו זוכה ל-29% התאמה לתפקיד בלבד. ראש בראש מול נתניהו מקבל ראש המוסד לשעבר כהן 19%. בנט עוקף את נתניהו באחוז בודד עם 31% התאמה לעומת 30% של נתניהו.

סקר מנדטים סקר דעת קהל בני גנץ מלחמת חרבות ברזל בצלאל סמוטריץ'

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד