כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
יורים מבית קברות

תיעוד: יותר מ-700 משגרים הושמדו: כך מסכל צה"ל את היכולות הרקטיות

מעל 700 משגרי רקטות של החמאס הושמדו מתחילת הלחימה בעזה: צה"ל פועל להשמדת יכולות השיגור הרקטי של חמאס. זוהה ירי של ארגון הטרור חמאס מתוך בית ספר ומסגד ברצועה

תיעוד: יותר מ-700 משגרים הושמדו: כך מסכל צה"ל את היכולות הרקטיות
משגרי רקטות שנמצאו והושמדו ברצועה צילום: דובר צה"ל

לוחמי צה"ל פועלים ברצועת עזה, מחרימים מאות רבות של רקטות, ביניהן גם רקטות ארוכות טווח, חושפים ומשמידים משגרי רקטות. מתחילת התמרון הקרקעי הושמדו מעל 700 משגרי רקטות, בתקיפות חיל האוויר ובתקיפות של הכוחות הקרקעיים.

במסגרת פעילות הכוחות ברצועה פושטים הלוחמים על מצבורי אמצעי לחימה של החמאס ומחרימים את הטילים והרקטות, כמו כן חושפים הלוחמים משגרים שבשימוש החמאס ומשמידים אותם. זאת במאמץ לפגוע ביכולות שיגור הרקטות של החמאס ולסכל המשך ירי לעבר ישראל.

כוחות צוות הקרב של חטיבת גולני איתרו משגרי רקטות טעונים ומוכנים לשיגור לעבר שטח ישראל בתוך בית קברות, משגרי הרקטות הושמדו. לא נגרם נזק לבית הקברות.

כמו כן, במהלך משימת איסוף מודיעין מהאוויר על ידי טייסת 100, זוהה ירי של ארגון הטרור חמאס מתוך בית ספר ומסגד ברצועה, המשגרים במרחב סוכלו והמשך הירי לשטח ישראל נמנע.

ארגון הטרור חמאס בוחר במכוון, להציב את משגרי הרקטות ולבצע ירי באמצעותם בסמוך ומתוך מבנים אזרחיים כמו בתי ספר, מסגדים, בתי קברות ובתי משפחות.

חמאס עזה מלחמת חרבות ברזל שיגור רקטות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד