ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
נטל אחריות

ראש השב"כ סיפר לעובדיו מה הוא מתכנן לאחר המלחמה

ימים ספורים לאחר הטבח הנורא רונן בר פרסם אגרת בה נכתב כי "כמי שעומד בראש הארגון - האחריות על כך היא עלי. יהיה זמן לתחקירים"

ראש השב"כ סיפר לעובדיו מה הוא מתכנן לאחר המלחמה
רונן בר צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

ראש השב״כ לשעבר, יעקב פרי, אמר הבוקר (ראשון) במהלך ראיון בגל״צ כי ראש השב״כ, רונן בר, אמר לעובדי השירות שהוא מתכוון להתפטר מתפקידו לאחר המלחמה. "דיברתי איתו ישירות על מה שצפוי ואין לי ספק שהוא יהיה אחד מהראשונים שיניח את המפתחות", לדברי פרי, הוא אמר זאת לעובדי הארגון "ואני שמעתי על כך. הכוונה שלו זה לעזוב את התפקיד".

יצויין כי מספר ימים לאחר הטבח ראש השב"כ רונן בר לקח אחריות על מתקפת הפתע. באגרת לעובדי השב"כ ובני משפחותיהם, אשר נשלחה ונכתבה ביום השמיני ללחימה, כתב ראש השב"כ כי "למרות שורה של פעולות שביצענו, לצערי, בשבת לא הצלחנו לייצר התראה מספקת שתאפשר לסכל את המתקפה. כמי שעומד בראש הארגון - האחריות על כך היא עלי. יהיה זמן לתחקירים. עכשיו נלחמים".

"אנשינו גילו גבורה, עוז ורוח לחימה. הכוחות התפרסו בזירה ועברו מקרב לקרב, אל מול עשרות מחבלים. איבדנו עשרה מאנשינו הטובים ביותר, נפצעו רבים מאיתנו, אנשי השירות איבדו את קרוביהם. אינספור סיפורי גבורה, חתירה למגע ללא היסוס", הוסיף ראש השב"כ.

שב"כ רונן בר מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד