ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
חוזרים לשגרה

אופטימיות בנתב"ג: עוד חברות מודיעות על השבת הטיסות לישראל

לאחר שבשבוע שעבר חברת אייר פראנס הודיעה כי תחדש את טיסותיה לישראל החל מה-24 בינואר, כעת גם החברות מקפריסין ומפולין הודיעו כי ישובו לטוס לישראל | בנתב"ג נשבר שיא הנוסעים

אופטימיות בנתב"ג: עוד חברות מודיעות על השבת הטיסות לישראל
אילוסטרציה צילום: משה שי, פלאש 90

חברת התעופה הקפריסאית טוס איירוויז (TUS Airways) הודיעה על חידוש הפעילות בעוש כעשרה ימים, ב-25 לינואר, ותפעיל טיסות בין תל אביב ללרנקה. הטיסות יופעלו בשלב ראשון בתדירות של 3 פעמים בשבוע, ובהמשך תורחב הפעילות. פיליפ סונדרס, סמנכ"ל המסחר הראשי של טוס אמר כי "תל אביב היא אחד השווקים החשובים ביותר שלנו, ואנחנו שמחים להחזיר את הטיסות ליעד זה. קפריסין האהובה על ישראלים נגישה כעת אפילו יותר, ואנחנו מחכים לקדם בברכה את הנוסעים".

גם חברת התעופה הפולנית לוט איירליינס (LOT Polish Airlines)​ הודיעה כי בכוונתה לחדש את הטיסות לישראל וממנה החל מה-28 בינואר. הטיסות יופעלו בתחילה רק לוורשה, בתדירות של 4 פעמים בשבוע.

לפני חמישה ימים ענקית התעופה אייר פראנס הודיעה כי תחזור לטוס לישראל, זאת אחרי שהפסיקה את טיסותיה לארץ לפני כשלושה חודשים ובעקבות המלחמה. חברת התעופה הצרפתית תחזור להפעיל טיסות לישראל החל מה-24 בינואר 2024. בשלב הראשון, יערכו שלוש טיסות שבועיות בימים ראשון, רביעי וחמישי.

בתוך כך, נתב"ג הודיעו הבוקר (ראשון) כי נשבר שיא הנוסעים. במהלך היום יעברו בנמל כ-25,400 נוסעים ב-149 טיסות בין-לאומיות נכנסות ויוצאות. סך הכל יצאו היום כ-13,700 נוסעים בטיסות בינלאומיות, ויכנסו לישראל כ-11,700 נוסעים.

 

טיסה שיבוש טיסות נתב"ג מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד