כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
מפיחה חיים עיצוביים

חווית ישיבה: מעצמת הריהוט שמשנה את כל מה שחשבתם על כסאות וספות לבית

עם מגוון דגמים לוהטים, עשרות סגנונות וצבעים ומחירים משתלמים במיוחד, רשת Cassias שוברת את תקרת הזכוכית הישראלית בתחום מותגי כסאות, מערכות ישיבה ושולחנות מעוצבים ומפיחה חיים עיצוביים חדשים בבתים רבים בישראל

חווית ישיבה: מעצמת הריהוט שמשנה את כל מה שחשבתם על כסאות וספות לבית
סניף קסיאס צילום: יח"צ

ממלכה של כסאות. זוהי האסוציאציה הראשונה שצצה במוחי, עת ביקרתי לראשונה בסניף ראשון לציון המפואר של מותג הכסאות Cassias. כבר מרגע הכניסה לחנות ניתן להתרשם כי היא מספקת את המענה המדויק עבור מי שחפץ להעניק לביתו מראה עיצובי חדש, על ידי רכישת כסאות מעוצבים ומסוגננים. בחנות ניתן למצוא כסאות אוכל ובר של מותגים בינלאומיים מובילים, עם השראה עיצובית מכל רחבי העולם.

למגוון הקולקציות של קסיאס הקליקו כאן>>>

אבל בשורת הריהוט של
Cassias  בהחלט לא מסתכמת בזה. בחנות ניתן גם למצוא שולחנות, כורסאות, ושלל מערכות ישיבה מפנקות ומפוארות  וכן פריטי ריהוט משלימים נוספים במגוון סגנונות.

Cassias
שהחלה דרכה כמותג בוטיק של כסאות מעוצבים, הפכה למעצמה של ריהוט, עם חמישה סניפים ברחבי הארץ, כאשר סניף שישי מתוכנן להיפתח בחיפה. לחברה משאבים כלכליים עצומים ובבעלותה מפעל ייצור מקומי גדול. אלו מביאות לרשת יכולות כמעט בלתי מוגבלות של אספקת סחורה איכותית בכמות גדולה וכן אופציה למתן מחירים נוחים במיוחד, בפרט ביחס למתחרות בקטגוריה זו.

מנהל הסניף שהתלווה אלי לביקור, הציג בפניי את החומרים המגוונים, הכוללים בדים נעימים ושונים, טקסטיל ועורות מיוחדים, עץ לסוגיו, זכוכית ומתכות שונות ואת המיזוג בין החומרים, הצבעים והטקסטורות המייצרים פריטים במגוון סגנונות ייחודיים.

"באולמות התצוגה שלנו תמיד תפגוש את העיצובים החדשניים והלוהטים ביותר", מסביר במהלך הסיור בחנות. "יחד עם זאת, טווח הסגנונות העיצוביים הינו מאוד רחב והוא נע בין פרשנויות עדכניות לקלאסיקות עיצוביות, דרך עיצובים כפריים ועד לעיצובים מודרניים ואפילו עיצובים עתידניים. כל אחד יכול לבחור את הסגנון העיצובי לפי האווירה שהוא רוצה להשרות על ביתו". עוד מדגיש את ההקפדה הרבה על איכות המוצרים. "הרהיטים שלנו עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות, נוחות ופונקציונליות, בכדי שיוכלו לשרת את הרוכשים לאורך זמן".

חווית ישיבה

באזור מערכות הישיבה התרשמנו ממבחר עצום של ספות וכורסאות שובות לב בצבעים ובדגמים מרהיבים ובעלות נוחות מקסימלית, או כפי שהגדיר זאת מנהל החנות "בקסיאס  אנחנו לא רק מוכרים כסאות וספות, אלא דואגים ללקוחות לחווית ישיבה יוצאת דופן". מה שהכי תופס את עינינו אלו העיצובים הייחודיים והחדשניים שפיתחו המעצבים של החנות המקנים אופי מיוחד לפריטי הריהוט, מהסוג  שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר.

ב-Cassias רצו שתהנו לא רק מהתוצאה אלא גם מהדרך וניכר כי הם שמו דגש מיוחד על חוויית קניה מהנה עם אווירה נעימה ושירות אדיב ויעיל. "מעבר לנותני שירות מקצוענים בחנויות, יש לנו מוקד טלפונים עם צוות רחב במיוחד, המספק שירות מקצועי לאורך היום", מוסיף בעניין זה.

בנוסף לשירות הטלפוני והפרונטלי, ל-
Cassias כמובן גם אופציה לשירות אונליין דרך אתר החברה, בו ניתן להתרשם מהקולקציות החדשות והמרהיבות ולהזמין מתוך המגוון הרחב של הדגמים, כאשר טווח המחירים מותאם עבור כלל קהלי הלקוחות.

ב-
Cassias גם החלו בהכנות לקראת חג הפסח המתקרב, עם קולקציה חדשה ומורחבת של כסאות וספות. "הרבה אנשים אוהבים לרענן את נראות הבית לקראת חג האביב הבא עלינו לטובה. אני קורא להם לבוא ולהתחדש כבר עכשיו בכסאות, ספות, כורסאות ושולחנות על מנת שיהיה ניתן לספק עבורם בזמן את הרהיטים הייחודיים שיפיחו חיים עיצוביים חדשים בבית שלהם".

למגוון הקולקציות של קסיאס הקליקו כאן>>>



art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד