ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
הלחימה בגבול הצפון

גבר ואמו נהרגו מירי נ"ט לכפר יובל באצבע הגליל

חיזבאללה ירה כמה טילי נ"ט לעבר כפר יובל, מספר בני אדם נפגעו: גבר כבן 40 ואמו כבת ה-70 נהרגו | צה"ל תקף בתגובה 

גבר ואמו נהרגו מירי נ"ט לכפר יובל באצבע הגליל
הבית שנפגע בכפר יובל צילום: רשתות ערביות

מספר בני אדם נפגעו כתוצאה מירי נ"ט שביצע ארגון חיזבאללה לעבר בית בכפר יובל שבאבצע הגליל. באירוע הקשה נהרג במקום גבר כבן  40, אמו נפצעה באורח אנוש ומותה נקבע בהמשך בבית החולים. חיזבאללה נטל אחריות לירי, ועל עוד 5 תקיפות נגד ישראל מאז שעות הבוקר.

במושב הודיעו כי ההרוג הוא ברק איילון ז"ל, חבר כיתת הכוננות. "בצער רב אנו מודיעים על נפילתו של החבר ברק איילון ז"ל, חבר כיתת הכוננות שנפל כשהגן על היישוב. אנו חברי כיתת הכוננות והנהלת הישוב והמועצה מרכינים ראש בנפילתו". בהמשך נמסר כי האם מירה איילון ז"ל, נהרגה אף היא לאחר שנפגעה בשעות הצהריים משני מטילי נ"ט שנורו אל ביתה.

ארגון מד"א מסר מוקדם יותר כי חובשים ופראמדיקים של הארגון בשיתוף כוח רפואה של צה"ל מדווחים על גבר כבן 40 ללא סימני חיים עם חבלה רב מערכתית וקובעים את מותו. ומעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח 2 פצועים בהם: אישה כבת 70 במצב קשה וגבר כבן 74 נפגע חרדה. 

צה"ל הודיע כי בתגובה תקף מספר מטרות של ארגון הטרור חיזבאללה בשטח לבנון. "לפני זמן קצר מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו שתי תשתיות טרור, מפקדה מבצעית ומטרה צבאית אחת של ארגון הטרור חיזבאללה בשטח לבנון", מסר דובר צה"ל.

מוקדם יותר הלילה, כוח צה"ל שביצע פטרול במרחב הר דב נתקל עם חוליית מחבלים שחצו משטח לבנון לעבר שטח מדינת ישראל. הכוח חתר למגע ובמהלך חילופי האש חיסל שלושה מחבלים. במהלך הקרב צה"ל ביצע ירי ארטילרי ומרגמות למרחב.

מלחמת חרבות ברזל חיזבאללה לבנון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד