א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
המאבק לשחרור החטופים

פרשן 'ידיעות' תוקף בחריפות את השבתת המשק ל-100 דקות

בן דרור ימיני זועם על השבתת המשק למאה דקות לאות סולידריות עם הישראלים שנמקים בשבי העזתי מזה מאה ימים. "הנזק מ־100 דקות שביתה הוא מאות מיליוני שקלים. כך לא עוזרים למשק. כך פוגעים במשק"

פרשן 'ידיעות' תוקף בחריפות את השבתת המשק ל-100 דקות
התפילה בכיכר החטופים צילום: Tomer Neuberg/Flash90

בן דרור ימיני, הפרשן הכלכלי של 'ידיעות אחרונות' תוקף הבוקר (ראשון) בחריפות את השבתת המשק ל-100 דקות מחווה סולידרית עם החטופים הישראלים שנמקים בשבי חמאס זה מאה ימים.

תחת הכותרת: "שביתה של 100 דקות? תוספת של 100 דקות!" כותב ימיני כי  "לאות הזדהות עם החטופים, ולציון 100 ימים למלחמה, היה צורך בתוספת עבודה של 100 דקות, ולא בשביתה כללית של 100 דקות.

הוא מסביר כי "יום שביתה עולה 2.5 מיליארד שקל. הנזק מ־100 דקות שביתה הוא מאות מיליוני שקלים. כך לא עוזרים למשק. כך פוגעים במשק".

מי שחיזק את דבריו היה שר המשפטים לשעבר, חיים רמון שהגיב וכתב: "צודק. כל עובד יעבוד עוד 100 דקות .המעסיק יעביר את התמורה על העבודה לטובת המפונים בדרום ובצפון".

לציון יום ה-100 של החטופים בעזה, המשק הישראלי עצר את עבודתו למשך 100 דקות ביוזמת יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד. "היום בשעה זו אנחנו עוצרים ומזדהים. יוזמת ההסתדרות לעצור את המשק למאה דקות, הפכה לתצוגת תכלית של מאות מקומות עבודה במגזר הציבורי והפרטי שעצרו את עבודתם. 100 דקות של לזכור ולהזכיר. 136 חטופים עדיין מוחזקים כ-100 ימים בשבי חמאס במנהרות ובמרתפים", אמר בר דוד.

 

חטופים מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד