כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
מצוקה כספית

הגאון רבי יצחק קולדצקי שליט"א בקריאה נרגשת למען ידיד שהסתבך

מדובר בראש משפחה בת שבע נפשות, שנקלעה למצוקה כספית קשה במיוחד בגלל רצף אירועים שהובילו אותם לבור תקציבי עמוק • הגר''י קולדצקי מברך במפורש • "יזכה במידה כנגד מידה ובסייעתא דשמיא מיוחדת לשמירה על כל המשפחה, ברכה הצלחה פרנסה בכבוד, בני חיי ומזוני בריאות הגוף והנפש, ודורות ישרים מבורכים"

הגאון רבי יצחק קולדצקי שליט"א בקריאה נרגשת למען ידיד שהסתבך
הגר"י קולדצקי צילום: קופת העיר

אחד המקרים היותר קשים שידענו בתקופה האחרונה, עוני מחפיר וחובות כבדים המעיקים על משפחה בת שבע נפשות, שבראש עומד אברך תלמיד חכם משכמו ומעלה, ושעברה כמה וכמה צרות קשות שגרמו לה לשקוע בחובות הללו.

לתרומה למשפחה שקרסה הקליקו כאן>>>



מפני כבודה של המשפחה, אנו נמנעים מלפרט את המקרים שגרמו לחובות הכבדים, שכן חלק מהצרות שאירעו למשפחה מפורסמות מאוד, והאזכור שלהן עלול לחשוף את האברך ומשפחתו, ולבייש אותם חלילה.

מדובר במקרה חמורה של משפחה הנמצאת בסכנת התמוטטות חלילה. ידידי המשפחה שמכירים את המקרה מקרוב, מספרים שהאברך חווה רצף ממושך של מקרים ואירועים בלתי פוסקים, שכל אחד ואחד מהם שיקע אותו עוד קצת בבור החובות, ובאופן שלא היתה לו שום אפשרות להימנע מכך, ואף אדם אחר בעולם לא היה מצליח לצלוח את כל האתגרים הכבדים הללו ולצאת מהם במצב טוב יותר.

מי שיצא בקול זעקה וקריאה לעזרתה של המשפחה, הוא הגאון רבי יצחק קולדצקי שליט"א, שמעיד כי מדובר בידידו האישי, אברך יקר שנקלע לחובות כבדים שלא באשמתו, וכעת הוא זקוק לעזרה דחופה של הציבור, לבל יתמוטט חלילה הוא וכל המשפחה אתו.

מתוך הכרת פרטי המקרה וחומרת המצב, פנה הגר"י קולדצקי שליט"א ל'קופת העיר' וביקש להקים קרן מיוחדת עבור האברך החשוב ששקוע בחובות כבדים. בנוסף מפרסם הרב הודעה אותה מסר מול המצלמה, בתקווה שהיא תגיע לכמה שיותר אנשים, וגם תיגע בליבם.

"קריאה מיוחדת לאחינו כל בית ישראל, להצלת נפשו של ידידי היקר הגאון רבי ** שליט"א. אשר מגיל ארבע הוא יתום מאמא רח"ל, וגם אחרי נישואיו עברו עליו הרבה הרפתקאות קשות, הוא התגלגל לחובות כבדים. משפחה של שבע נפשות כ"י נמצאת בסכנת התמוטטות רחמנא ליצלן".

הרב מוסיף ומברך במפורש את התורמים: "כל מי שיתרום סכום של 811 שקלים בישראל, או 8111 דולרים בארה"ב, או 811 אירו באירופה, - מספר זה הוא בגימטריא 'הקם תקים עמו' וכן גימטריה של "כי ה' אלוקיך הולך הוא ההולך עמך לא ירפך ולא יעזבך"- בוודאי ובוודאי יזכה במידה כנגד מידה ובסייעתא דשמיא מיוחדת לשמירה על כל המשפחה, ברכה, הצלחה, פרנסה בכבוד, בני חיי ומזוני, בריאות הגוף והנפש ודורות ישרים מבורכים. התורמים יזכו לכל טוב והצלחה רבה, תהיה לכולם שמירה מן השמים ויתקיים בהם הפסוק 'והריקותי לכם ברכה עד בלי די', אמן.

לתרומה למשפחה שקרסה הקליקו כאן>>>

 

קופת העיר הרב יצחק קולדצקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד