א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
"100 ימים של גיהנום"

אם החטופה: "מקווה שאספיק לראותה לפני יומי האחרון"

ליאורה ארגמני, אמה של נועה ארגמני שנחטפה מהמסיבה 'נובה' ברעים, הגיעה לעצרת "100 ימים של גיהינום" ועלתה לבמה לנאום מול אלפים שהגיעו לתמוך במשפחות החטופים: "אני מקווה שאני אספיק לראות אותה לפני יומי האחרון"

אם החטופה: "מקווה שאספיק לראותה לפני יומי האחרון"
תמונות החטופים בכותל צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

ליאורה ארמני, שנמצאת בשלבים מתקדמים של מחלת הסרטן ומתניידת בכיסא גלגלים, הגיעה לפני זמן קצר לעצרת "100 ימים של גיהינום", וקראה לשחרורה המהיר של בתה כדי שתספיק לראותה לפני שיחמיר מצבה.

נועה נחטפה מהמסיבה כשהיא רכובה על אופנוע כאשר מספר מחבלים מובילים אותה. הסרטון שמתעד את החטיפה, הופץ בבוקר יום ה-7 באוקטובר והפך להיות אחד מסמלי הטבח.

"אני ליאורה ארגמני אמא של נועה שנחטפה ב-7 באוקטובר, נועה נמצאת בשבי חמאס כבר 100 ימים ואני לא מבינה איך זה יכול להיות, איך היא עדיין שם. אני רוצה להגיד תודה לעם ישראל, העזרה שלכם מחממת לי את הלב. תודה לכם, אני אוהבת אתכם מאוד. אני מקווה שאני אספיק לראות אותה לפני יומי האחרון".

כשסיימה לדבר ולפני שירדה מהבמה, זכתה למחיאות כפיים חזקות לצעד קריאות רמות: "עכשיו".

עשרות אלפי אנשים הגיעו לכיכר החטופים לתמוך במשפחות החטופים בעצרת לציון יום ה-100. דוברי משפחות החטופים, פונות זו אחר זו לקבינט הממשלה בדרישה לפעול מיד לשחרור כל החטופים, העצרת תמשך עד 20:00 בערב.

חמאס חטופים מלחמת חרבות ברזל מטה משפחות החטופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד